Salta al contingut principal

Com arribar de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete per bus?

De Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete per bus

Agafa un bus directe des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete a Albacete: agafa la D bus des de Paseo De La Cuba 24 estació a San Julián (Ayuntamiento) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 14 min The ride fare is 1,20 €.

14min1,20 €
Camina fins a bus estació
Bus - DD
Caminar fins a Albacete
Surt de Paseo De La Cuba 24

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Paseo De La Cuba 24
    ID 9317
    370 m • 5 min
  • 2
    Bus - DD
    Espera a bus
    D
    San Pedro
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    San Julián (Ayuntamiento)
    ID 9006
    6 min
  • 4
    Caminar fins a Albacete
    Caminar fins a
    Albacete
    Plaza de la Constitución
    170 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Albacete.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete

La distància entre Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas, Albacete i Albacete, Albacete és aproximadament de 1.79 km, que normalment es pot recórrer en 14 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Albacete, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Estacions de transport públic properes a Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas

Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas es troba a Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas, Albacete i l'estació de transport públic més propera és Ntra. Señora De Cubas 14.

Estacions de Bus properes a Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas:

  • Ntra. Señora De Cubas 14
  • Nuestra Señora De Cubas 2
  • Valdeganga (Cruce C/ Poeta García C.)

Estacions de transport públic properes a Albacete, Albacete

Albacete es troba a Plaza de la Constitución, Albacete i l'estació de transport públic més propera és Baños (Mercado Villacerrada).

Estacions de Bus properes a Albacete:

  • Baños (Mercado Villacerrada)
  • Caba 8
  • Martínez Villena 11  (Altozano)

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete?

    La manera més ràpida triga 14 minuts, utilitzant Bus línia D.

  • Hi ha un bus directe entre Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas i Albacete a Albacete?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete a Albacete en 14 min

  • Quina línia de bus va des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete a Albacete?

    La línia D bus va des de l'estació de Paseo De La Cuba 24 a prop de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a l'estació de San Pedro a prop de Albacete a Albacete

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete a Albacete amb bus?

    El temps total de viatge entre Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas i Albacete a Albacete per bus és d'aproximadament 14 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas per arribar a Albacete a Albacete?

    Agafa la D bus des de la Paseo De La Cuba 24 parada a prop de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas i Albacete a Albacete?

    Baixa del bus a la San Pedro parada, que és la més propera a Albacete a Albacete

  • Quan és el primer bus des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete a Albacete?

    El primer bus des de Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas a Albacete a Albacete és Bº DE SAN PEDRO (CORTO) - PARQUE LINEAL - LLANOS DEL AGUILA. Surt de la Paseo De La Cuba 24 parada a les 10:20.

  • How much is the bus fare from Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas to Albacete?

    The ride from Avda. Cronista Mateo Y Sotos - Piscinas to Albacete costs 1,20 €.