Com arribar de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub per bus?
De Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub per bus
Agafa un bus directe des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete: agafa la E bus des de Seminario (Hospital Perpetuo Socorro) estació a Paseo Simón Abril (Parque) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 26 min The ride fare is 1,20 €. L’horari de bus des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Albacete DotNetClub a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióSeminario (Hospital Perpetuo Socorro)ID 9212480 m • 7 min
- 2Espera a busERenfe
- 3Desplaça't a bus estacióPaseo Simón Abril (Parque)ID 91028 min
- 4Caminar fins aAlbacete DotNetClubAvenida de España S/N980 m • 13 min
Ruta alternativa de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub per bus a través de B
Agafa un bus directe des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete: agafa la B bus des de Ctra. De Las Peñas (Parque) estació a Paseo De Los Estudiantes (E T Superior) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min The ride fare is 1,20 €. L’horari de bus des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Albacete DotNetClub a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. De Las Peñas (Parque)ID 93221.43 km • 19 min
- 2Espera a busBPedro La Mata
- 3Desplaça't a bus estacióPaseo De Los Estudiantes (E T Superior)ID 91297 min
- 4Caminar fins aAlbacete DotNetClubAvenida de España S/N290 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub
Horari de Bus de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub
Rutes relacionades
- Avda. España 55 (Cruce San Juan) a Albacete DotNetClub
- Plaza Gabriel Lodares a Albacete DotNetClub
- Martínez Villena 11 (Altozano) a Albacete DotNetClub
- Feria 26 a Albacete DotNetClub
- Feria 74 (Jardinillos) a Albacete DotNetClub
- Avda. De Los Toreros 36 a Albacete DotNetClub
- Vereda De Jaén (Frente N 55) a Albacete DotNetClub
- Carretera De Jaén (Frente Nº 70) a Albacete DotNetClub
- Agustina De Aragón 57 a Albacete DotNetClub
- José Echegaray 31 a Albacete DotNetClub
- Benavente - Recinto Ferial (Frente 6) a Albacete DotNetClub
- Arquitecto J. Carrilero 19 a Albacete DotNetClub
- Ramón Y Cajal 49 a Albacete DotNetClub
- Ramón Y Cajal 19 a Albacete DotNetClub
- Paseo De La Cuba 5 a Albacete DotNetClub
- Hermanos Falcó 10 a Albacete DotNetClub
- Hermanos Falcó 27 (Fte Hospital General) a Albacete DotNetClub
- Ctra. De Murcia (Barrio Hermanos Falcó) a Albacete DotNetClub
- Ctra. De Murcia Cruce C/ Historia) a Albacete DotNetClub
- Avda. De La Mancha (Cruce Arquitectura) a Albacete DotNetClub
Ruta alternativa de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub per bus a través de B
Agafa un bus directe des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete: agafa la B bus des de Ctra. De Las Peñas (Parque) estació a Paseo De Los Estudiantes (E T Superior) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min The ride fare is 1,20 €. L’horari de bus des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Albacete DotNetClub a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. De Las Peñas (Parque)ID 93221.43 km • 19 min
- 2Espera a busBPedro La Mata
- 3Desplaça't a bus estacióPaseo De Los Estudiantes (E T Superior)ID 91297 min
- 4Caminar fins aAlbacete DotNetClubAvenida de España S/N290 m • 4 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub?
La manera més ràpida triga 26 minuts, utilitzant Bus línia E.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub?
La ruta alternativa triga 28 minuts, utilitzant Bus línia B.
Hi ha un bus directe entre Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) i Albacete DotNetClub a Albacete?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete en 26 min
Quina línia de bus va des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete?
La línia E bus va des de l'estació de Seminario (Hospital Perpetuo Socorro) a prop de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a l'estació de Renfe a prop de Albacete DotNetClub a Albacete
Quant de temps es triga a viatjar des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete amb bus?
El temps de viatge total entre Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a i Albacete DotNetClub a per bus és d'aproximadament 26 min.
On puc pujar al bus a prop de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) per arribar a Albacete DotNetClub a Albacete?
Agafa la E bus des de la Seminario (Hospital Perpetuo Socorro) parada a prop de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) i Albacete DotNetClub a Albacete?
Baixa del bus a la Renfe parada, que és la més propera a Albacete DotNetClub
Quan és el primer bus des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete?
El primer bus des de Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete DotNetClub a Albacete és CIRCULAR - ESTACIONES - HOSPITALES. Surt de la Seminario (Hospital Perpetuo Socorro) parada a les 10:07.
How much is the bus fare from Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) to Albacete DotNetClub?
The ride from Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) to Albacete DotNetClub costs 1,20 €.
Rutes populars
- Hellín 3 a Facultad De Farmacia
- Carretera De Jaén (Frente Nº 70) a Facultad De Educación
- Ctra. De Murcia Cruce C/ Historia) a Edificio José Prat
- Alcalde Conangla 52 a Facultad De Educación
- Vereda De Jaén 4 (Junto A Ctra. Jaén) a Albacete
- C/ B - Segunda Avenida a Edificio Melchor De Macanaz
- Avda. Gregorio Arcos - Primera Avenida a Albacete DotNetClub
- Ctra. De Murcia (Barrio Hermanos Falcó) a Escuela De Enfermería Y Centro De Humanidades
- Pérez Galdós 29 a Facultad De Educación
- San Julián (Ayuntamiento) a Facultad De Educación
- Avda. Dr. F. Gaspar Huelves (Parque) a Facultad De Derecho, Económicas Y Relaciones Laborales
- Carretera De Jaén (Frente Nº 70) a Edificio Melchor De Macanaz
- Paseo De La Circunvalación 93 a Albacete DotNetClub
- Benavente 20 a Albacete DotNetClub
- Blasco Ibáñez 18 a Facultad De Medicina
- Avda. España 31 (Tgss) a Facultad De Medicina
- Casas Ibáñez a Facultad De Educación
- Plaza Gabriel Lodares a Edificio Melchor De Macanaz
- Paseo De La Cuba 24 a Escuela Politécnica Superior De Albacete
- Feria 74 (Jardinillos) a Escuela De Enfermería Y Centro De Humanidades