Salta al contingut principal

Com arribar de El Molar a Aldeonte per bus?

De El Molar a Aldeonte per bus

Agafa un bus directe des de El Molar a Aldeonte a Madrid: agafa la VAC-242 bus des de Pza. Mayor - Ayuntamiento estació a Boceguillas - Estación De Autobuses estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 58 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de El Molar pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aldeonte a l’app Moovit.

118min3,00 €
Camina fins a bus estació
Bus - VAC-242VAC-242
Caminar fins a Aldeonte
Surt de Pza. Mayor - Ayuntamiento

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Pza. Mayor - Ayuntamiento
    ID 8_10329
    600 m • 8 min
  • 2
    Bus - VAC-242VAC-242
    Espera a bus
    VAC-242
    1: Aranda de Duero (por Pueblos)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Boceguillas - Estación De Autobuses
    ID 50133
    65 min
  • 4
    Caminar fins a Aldeonte
    Caminar fins a
    Aldeonte
    3.58 km • 46 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de El Molar a Aldeonte

La distància entre El Molar, Madrid i Aldeonte, Madrid és aproximadament de 81.98 km, que normalment es pot recórrer en 118 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de El Molar a Aldeonte abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de El Molar a Aldeonte

Per consultar l’horari de bus de El Molar a Aldeonte amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (El Molar) i la destinació (Aldeonte), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de El Molar a Aldeonte?

    La manera més ràpida triga 118 minuts, utilitzant Bus línia VAC-242.

  • Hi ha un bus directe entre El Molar i Aldeonte a Madrid?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de El Molar a Aldeonte a Madrid en 1 hr 58 min

  • Quina línia de bus va des de El Molar a Aldeonte a Madrid?

    La línia VAC-242 bus va des de l'estació de Pza. Mayor - Ayuntamiento a prop de El Molar a l'estació de 1: Aranda de Duero (por Pueblos) a prop de Aldeonte a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de El Molar a Aldeonte a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre El Molar i Aldeonte a Madrid per bus és d'aproximadament 1 hr 58 min.

  • On puc pujar al bus a prop de El Molar per arribar a Aldeonte a Madrid?

    Agafa la VAC-242 bus des de la Pza. Mayor - Ayuntamiento parada a prop de El Molar a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre El Molar i Aldeonte a Madrid?

    Baixa del bus a la 1: Aranda de Duero (por Pueblos) parada, que és la més propera a Aldeonte a Madrid

  • Quan és el primer bus des de El Molar a Aldeonte a Madrid?

    El primer bus des de El Molar a Aldeonte a Madrid és Madrid - Aranda de Duero - El Burgo de Osma. Surt de la Pza. Mayor - Ayuntamiento parada a les 10:11.

  • How much is the bus fare from El Molar to Aldeonte?

    The ride from El Molar to Aldeonte costs 3,00 €.