Salta al contingut principal

Com arribar de Almoguera a Aldeonte per bus and metro?

De Almoguera a Aldeonte per bus and metro

Per arribar des de Almoguera a Aldeonte a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 326 bus des de Almoguera - Plaza De España estació a Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones estació A continuació, hauràs de canviar a M-9 metro i, finalment, a agafa la VAC-242 bus des de Intercambiador De Avenida De América estació a Boceguillas (Estación De Autobuses) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 360 min L’horari de bus and metro des de Almoguera pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Aldeonte a l’app Moovit.

360min
Bus - 326326
Metro - M-9
Metro - M-9
Bus - VAC-242VAC-242
Caminar fins a Aldeonte
Surt de Almoguera - Plaza De España

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Almoguera
  • 2
    Bus - 326326
    Espera a bus
    326
    Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones
    ID 8_50061
    96 min
  • 4
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    Pavones
    130 m • 2 min
  • 5
    Metro - M-9
    Espera a metro
    M-9
    Paco de Lucía
  • 6
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Avenida De América
    14 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Intercambiador De Avenida De América
    ID 8_12477
    10 m • 1 min
  • 8
    Bus - VAC-242VAC-242
    Espera a bus
    VAC-242
    1 Aranda De Duero (Por Pueblos)
  • 9
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Boceguillas (Estación De Autobuses)
    89 min
  • 10
    Caminar fins a Aldeonte
    Caminar fins a
    Aldeonte
    3.59 km • 46 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Almoguera a Aldeonte

La distància entre Almoguera, Madrid i Aldeonte, Madrid és aproximadament de 208.97 km, que normalment es pot recórrer en 360 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Almoguera a Aldeonte abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de Almoguera a Aldeonte

Per consultar l’horari de bus and metro de Almoguera a Aldeonte amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Almoguera) i la destinació (Aldeonte), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Almoguera a Aldeonte?

    La manera més ràpida triga 360 minuts, utilitzant Bus línia 326, Metro línia M-9, Bus línia VAC-242.

  • Hi ha un bus directe entre Almoguera i Aldeonte a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 360 min.

  • Quina línia de bus va des de Almoguera a Aldeonte a Madrid?

    La línia 326 bus va des de l'estació de Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a prop de Almoguera a l'estació de Pavones. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Pavones a prop de Aldeonte a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Almoguera a Aldeonte a Madrid amb bus and metro?

    El temps total de viatge entre Almoguera i Aldeonte a Madrid per bus and metro és d'aproximadament 360 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Almoguera per arribar a Aldeonte a Madrid?

    Agafa la 326 bus des de la Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones parada a prop de Almoguera a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Almoguera i Aldeonte a Madrid?

    Baixa del bus a la Pavones parada, que és la més propera a Aldeonte a Madrid