Salta al contingut principal

Com arribar de Calle Mónaco, 28 a Almerimar per bus?

De Calle Mónaco, 28 a Almerimar per bus

Agafa un bus directe des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar a El Ejido: agafa la 21 bus des de A-389, 9 estació a Calle Hierro Largo, 34 estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min L’horari de bus des de Calle Mónaco, 28 pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Almerimar a l’app Moovit.

28min
Camina fins a bus estació
Bus - 2121
Caminar fins a Almerimar
Surt de A-389, 9

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    A-389, 9
    280 m • 4 min
  • 2
    Bus - 2121
    Espera a bus
    21
    Ej. Norte - Ej. Sur - St. Domingo - Ej. Beach - Almerimar
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Calle Hierro Largo, 34
    19 min
  • 4
    Caminar fins a Almerimar
    Caminar fins a
    Almerimar
    Avenida del Mar
    380 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Almeria.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar

La distància entre Calle Mónaco, 28, El Ejido i Almerimar, El Ejido és aproximadament de 9.71 km, que normalment es pot recórrer en 28 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a El Ejido, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Calle Mónaco, 28 a Almerimar

Per consultar l’horari de bus de Calle Mónaco, 28 a Almerimar amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Calle Mónaco, 28) i la destinació (Almerimar), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar?

    La manera més ràpida triga 28 minuts, utilitzant Bus línia 21.

  • Hi ha un bus directe entre Calle Mónaco, 28 i Almerimar a El Ejido?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar a El Ejido en 28 min

  • Quina línia de bus va des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar a El Ejido?

    La línia 21 bus va des de l'estació de A-389, 9 a prop de Calle Mónaco, 28 a l'estació de Ej. Norte - Ej. Sur - St. Domingo - Ej. Beach - Almerimar a prop de Almerimar a El Ejido

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar a El Ejido amb bus?

    El temps total de viatge entre Calle Mónaco, 28 i Almerimar a El Ejido per bus és d'aproximadament 28 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Calle Mónaco, 28 per arribar a Almerimar a El Ejido?

    Agafa la 21 bus des de la A-389, 9 parada a prop de Calle Mónaco, 28 a El Ejido.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Calle Mónaco, 28 i Almerimar a El Ejido?

    Baixa del bus a la Ej. Norte - Ej. Sur - St. Domingo - Ej. Beach - Almerimar parada, que és la més propera a Almerimar a El Ejido

  • Quan és l'últim bus des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar a El Ejido?

    El darrer bus des de Calle Mónaco, 28 a Almerimar a El Ejido és la línia El Ejido - Almerimar (Servicio Nocturno). Surt de la A-389, 9 parada a les 2:02.