Salta al contingut principal

Com arribar de Peñalba a Almuniente per bus and tren?

Horari de bus de Peñalba a Almuniente

El bus C05-01 de Peñalba a Almuniente circula de 8:01 a 19:16, amb sortides cada 5 hr 30 min-5 hr 45 min. El trajecte dura uns 3 hr 7 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Peñalba a Almuniente per bus and tren

Per arribar des de Peñalba a Almuniente a Zaragoza, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia: agafa la C05-01 bus des de Peñalba estació a Estación de Autobuses de Zaragoza estació A continuació, hauràs de canviar a REG.EXP. tren i, finalment, a agafa la T4-28 bus des de Grañén. Marquesina Ramón y Cajal Nº 5 estació a Almuniente. Marquesina Ctra. Sangarren A Grañén. estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 7 min L’horari de bus and tren des de Peñalba pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Almuniente a l’app Moovit.

187min
Camina fins a bus estació
Bus - C05-01C05-01
Tren - REG.EXP.
Bus - T4-28T4-28
Surt de Peñalba

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Peñalba
    300 m • 4 min
  • 2
    Bus - C05-01C05-01
    Espera a bus
    C05-01
    Zaragoza
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación de Autobuses de Zaragoza
    89 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Zaragoza - Delicias
    ID 04040
    330 m • 7 min
  • 5
    Tren - REG.EXP.REG.EXP.
    Espera a tren
    REG.EXP.
    Lleida-Pirineus
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Grañén
    47 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Grañén. Marquesina Ramón y Cajal Nº 5
    150 m • 2 min
  • 8
    Bus - T4-28T4-28
    Espera a bus
    T4-28
    Huesca
  • 9
    Desplaça't a bus estació Almuniente. Marquesina Ctra. Sangarren A Grañén.
    Desplaça't a bus estació
    Almuniente. Marquesina Ctra. Sangarren A Grañén.
    4 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Zaragoza.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Peñalba a Almuniente

La distància entre Peñalba, Zaragoza i Almuniente, Zaragoza és aproximadament de 163.35 km, que normalment es pot recórrer en 187 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Peñalba a Almuniente abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Zaragoza, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Peñalba a Almuniente

Per consultar l’horari de bus and tren de Peñalba a Almuniente amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Peñalba) i la destinació (Almuniente), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Peñalba a Almuniente?

    La manera més ràpida triga 187 minuts, utilitzant Bus línia C05-01, Tren línia REG.EXP., Bus línia T4-28.

  • Hi ha un bus directe entre Peñalba i Almuniente a Zaragoza?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 3 hr 7 min.

  • Quina línia de bus va des de Peñalba a Almuniente a Zaragoza?

    La línia C05-01 bus va des de l'estació de Peñalba a prop de Peñalba a l'estació de Estación de Autobuses de Zaragoza. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia fins a l'estació de Estación de Autobuses de Zaragoza a prop de Almuniente a Zaragoza

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Peñalba a Almuniente a Zaragoza amb bus and tren?

    El temps total de viatge entre Peñalba i Almuniente a Zaragoza per bus and tren és d'aproximadament 3 hr 7 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Peñalba per arribar a Almuniente a Zaragoza?

    Agafa la C05-01 bus des de la Peñalba parada a prop de Peñalba a Zaragoza.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Peñalba i Almuniente a Zaragoza?

    Baixa del bus a la Estación de Autobuses de Zaragoza parada, que és la més propera a Almuniente a Zaragoza