Com arribar de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain per Metrovalencia and bus?
De Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain per Metrovalencia and bus
Per arribar des de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain a Anna, hauràs d'agafar 2 bus línies and una Metrovalencia línia: agafa la 181 bus des de Sant Vicent - Cruz Cubierta estació a El Palleter 6 estació A continuació, hauràs de canviar a 1 Metrovalencia i, finalment, a agafa la L3 bus des de Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació a C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna] estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 14 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióSant Vicent - Cruz CubiertaID 60012110 m • 1 min
- 2Espera a bus181Picassent
- 3Desplaça't a bus estacióEl Palleter 6ID 61110439 min
- 4Camina fins a Metrovalencia estacióPicassent160 m • 2 min
- 5Espera a Metrovalencia1Castelló
- 6Desplaça't a Metrovalencia estacióAlberic35 min
- 7Camina fins a bus estacióCarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]270 m • 4 min
- 8Espera a busL3Ctra. Cv-580 Km 25,7 (Antes De La Glorieta De Entrada Al Pueblo) [Bicorp] (A Demanda)
- 9Desplaça't a bus estacióC/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]30 min
- 10Caminar fins aAnna Spain310 m • 4 min
Ruta alternativa de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain per Metrovalencia and bus a través de 1 and L3
Per arribar des de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain a Anna, agafa la 1 Metrovalencia des de Patraix estació a Alberic estació. A continuació, agafa la L3 bus des de Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació a C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 13 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióPatraix1.21 km • 16 min
- 2Espera a Metrovalencia1Castelló
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióAlberic61 min
- 4Camina fins a bus estacióCarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]270 m • 4 min
- 5Espera a busL3Ctra. Cv-580 Km 25,7 (Antes De La Glorieta De Entrada Al Pueblo) [Bicorp] (A Demanda)
- 6Desplaça't a bus estacióC/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]30 min
- 7Caminar fins aAnna Spain310 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain
Estacions de transport públic properes a Sant Vicent - Boulevar Sur
Sant Vicent - Boulevar Sur es troba a Sant Vicent - Boulevar Sur, Anna i l'estació de transport públic més propera és Sant Vicent - Cruz Cubierta.
Estacions de Metrovalencia properes a Sant Vicent - Boulevar Sur:
- Safranar
- Sant Isidre
- Patraix
Estacions de Tren properes a Sant Vicent - Boulevar Sur:
- Valencia-Fuente San Luis
Estacions de Bus properes a Sant Vicent - Boulevar Sur:
- Sant Vicent - Cruz Cubierta
- Sant Vicent Màrtir (Parell) - Creu Coberta
- Sant Vicent Màrtir - Mossén Febrer
Estacions de transport públic properes a Anna Spain, Anna
Anna Spain es troba a Anna Spain, Anna i l'estació de transport públic més propera és C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna].
Estacions de Bus properes a Anna Spain:
- C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]
- C/ Mayor, 57, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Estubeny) [Anna]
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Anna Spain
- Av. Del Cid, 50 a Anna Spain
- Natzaret a Anna Spain
- Moreres a Anna Spain
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Anna Spain
- Quatre Carreres a Anna Spain
- Amado Granell - Montolivet a Anna Spain
- Russafa a Anna Spain
- Alacant a Anna Spain
- Rosa Dels Vents a Anna Spain
- Loriguilla - Reva a Anna Spain
- Font Del Barranc a Anna Spain
- Albal a Anna Spain
- Piscina Parc Vedat a Anna Spain
- Cid - Pere María Orts a Anna Spain
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Anna Spain
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Anna Spain
- Cid - Nou D'Octubre a Anna Spain
- Base Aérea - Onu a Anna Spain
- A-3 Venta Del Poyo a Anna Spain
Ruta alternativa de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain per Metrovalencia and bus a través de 1 and L3
Per arribar des de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain a Anna, agafa la 1 Metrovalencia des de Patraix estació a Alberic estació. A continuació, agafa la L3 bus des de Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació a C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 13 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióPatraix1.21 km • 16 min
- 2Espera a Metrovalencia1Castelló
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióAlberic61 min
- 4Camina fins a bus estacióCarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]270 m • 4 min
- 5Espera a busL3Ctra. Cv-580 Km 25,7 (Antes De La Glorieta De Entrada Al Pueblo) [Bicorp] (A Demanda)
- 6Desplaça't a bus estacióC/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]30 min
- 7Caminar fins aAnna Spain310 m • 4 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain?
La manera més ràpida triga 134 minuts, utilitzant Bus línia 181, Metrovalencia línia 1, Bus línia L3.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain?
La ruta alternativa triga 133 minuts, utilitzant Metrovalencia línia 1, Bus línia L3.
Hi ha un bus directe entre Sant Vicent - Boulevar Sur i Anna Spain?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una Metrovalencia línia en total. El temps total de viatge és de 2 hr 14 min.
Quina línia de bus va des de Sant Vicent - Boulevar Sur a Anna Spain?
La línia 181 bus va des de l'estació de Sant Vicent - Cruz Cubierta a prop de Sant Vicent - Boulevar Sur a Valencia fins a l'estació de Picassent. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una Metrovalencia línia fins a l'estació de Picassent a prop de Anna Spain a Anna.
Quant de temps es triga en viatjar des de Sant Vicent - Boulevar Sur fins a Anna Spain amb bus and Metrovalencia?
El temps de viatge total entre Sant Vicent - Boulevar Sur a Valencia i Anna Spain a Anna per bus and Metrovalencia és d'aproximadament 2 hr 14 min.
On puc pujar al bus a prop de Sant Vicent - Boulevar Sur per arribar a Anna Spain?
Agafa la 181 bus des de la Sant Vicent - Cruz Cubierta parada a prop de Sant Vicent - Boulevar Sur a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Sant Vicent - Boulevar Sur i Anna Spain?
Baixa del bus a la Picassent parada, que és la més propera a Anna Spain a Anna
Rutes populars
- Bétera a Alaquàs
- Ctra. Cv-405 183 a Alginet
- Burjassot a Loriguilla
- Torrent a Alfafar
- Almenara a Almàssera
- Nules a Benifairó De Les Valls
- Patraix a Alcàsser
- Turís a Aldaia
- Xàtiva a Llanera De Ranes
- Aldaia a Hospital Nisa 9 de Octubre
- Vilamarxant a Sedaví
- Av. Ausiàs March, 8 (Junt Pantera Rosa) [València] a Campus De Blasco Ibáñez
- Burjassot - Godella a Paterna
- Benaguasil a Xirivella
- Cullera a Canals
- Alcira a Massanassa
- Cheste a Pedralba
- Xàtiva - Estació Del Nord a Manises
- Manises a Xàtiva
- La Torrentina a Massanassa