Com arribar de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain per Metrovalencia and bus?
De Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain per Metrovalencia and bus
Per arribar des de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain a Anna, hauràs d'agafar 2 bus línies and una Metrovalencia línia: agafa la C3 bus des de Mestre Racional - Regne De València estació a Giorgeta (Imparell) - Metro Jesús estació A continuació, hauràs de canviar a 1 Metrovalencia i, finalment, a agafa la L3 bus des de Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació a C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna] estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 18 min
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióMestre Racional - Regne De València
- 2Espera a busC3Avinguda Campanar - Centre De Salut
- 3Desplaça't a bus estacióGiorgeta (Imparell) - Metro JesúsID 43613 min
- 4Camina fins a Metrovalencia estacióJesús40 m • 1 min
- 5Espera a Metrovalencia1Castelló
- 6Desplaça't a Metrovalencia estacióAlberic62 min
- 7Camina fins a bus estacióCarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]270 m • 4 min
- 8Espera a busL3Ctra. Cv-580 Km 25,7 (Antes De La Glorieta De Entrada Al Pueblo) [Bicorp] (A Demanda)
- 9Desplaça't a bus estacióC/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]30 min
- 10Caminar fins aAnna Spain310 m • 4 min
De Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain per bus
Per arribar des de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain a Anna, agafa la L2A bus des de Germanies - Castelló estació a Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació. A continuació, agafa la L3 bus des de Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació a C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 50 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióGermanies - CastellóID 6901.08 km • 14 min
- 2Espera a busL2ACarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]
- 3Desplaça't a bus estacióCarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]51 min
- 4Espera a busL3Ctra. Cv-580 Km 25,7 (Antes De La Glorieta De Entrada Al Pueblo) [Bicorp] (A Demanda)
- 5Desplaça't a bus estacióC/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]30 min
- 6Caminar fins aAnna Spain310 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain
Estacions de transport públic properes a Mestre Racional - Regne De València
Mestre Racional - Regne De València es troba a Mestre Racional - Regne De València, Anna i l'estació de transport públic més propera és Ciscar - Mestre Racional.
Estacions de Metrovalencia properes a Mestre Racional - Regne De València:
- Russafa
- Colón
- Amado Granell - Montolivet
Estacions de Bus properes a Mestre Racional - Regne De València:
- Ciscar - Mestre Racional
- Regne De València - Ciscar
- Regne De València - Peris I Valero
Estacions de transport públic properes a Anna Spain, Anna
Anna Spain es troba a Anna Spain, Anna i l'estació de transport públic més propera és C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna].
Estacions de Bus properes a Anna Spain:
- C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]
- C/ Mayor, 57, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Estubeny) [Anna]
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Anna Spain
- Av. Del Cid, 50 a Anna Spain
- Natzaret a Anna Spain
- Moreres a Anna Spain
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Anna Spain
- Quatre Carreres a Anna Spain
- Amado Granell - Montolivet a Anna Spain
- Russafa a Anna Spain
- Alacant a Anna Spain
- Rosa Dels Vents a Anna Spain
- Loriguilla - Reva a Anna Spain
- Font Del Barranc a Anna Spain
- Albal a Anna Spain
- Piscina Parc Vedat a Anna Spain
- Cid - Pere María Orts a Anna Spain
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Anna Spain
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Anna Spain
- Cid - Nou D'Octubre a Anna Spain
- Base Aérea - Onu a Anna Spain
- A-3 Venta Del Poyo a Anna Spain
De Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain per bus
Per arribar des de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain a Anna, agafa la L2A bus des de Germanies - Castelló estació a Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació. A continuació, agafa la L3 bus des de Carrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic] estació a C/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 50 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióGermanies - CastellóID 6901.08 km • 14 min
- 2Espera a busL2ACarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]
- 3Desplaça't a bus estacióCarrer Antonio Lloret, 41 (Sentido Xàtiva) [Alberic]51 min
- 4Espera a busL3Ctra. Cv-580 Km 25,7 (Antes De La Glorieta De Entrada Al Pueblo) [Bicorp] (A Demanda)
- 5Desplaça't a bus estacióC/ Mayor, 50, Frente A Pasaje Santa Cecilia (Sentido Bicorp) [Anna]30 min
- 6Caminar fins aAnna Spain310 m • 4 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain?
La manera més ràpida triga 138 minuts, utilitzant Bus línia C3, Metrovalencia línia 1, Bus línia L3.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain?
La ruta alternativa triga 110 minuts, utilitzant Bus línia L2A, Bus línia L3.
Hi ha un bus directe entre Mestre Racional - Regne De València i Anna Spain?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una Metrovalencia línia en total. El temps total de viatge és de 2 hr 18 min.
Quina línia de bus va des de Mestre Racional - Regne De València a Anna Spain?
La línia C3 bus va des de l'estació de Avinguda Campanar - Centre De Salut a prop de Mestre Racional - Regne De València a Valencia fins a l'estació de Giorgeta (Imparell) - Metro Jesús. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una Metrovalencia línia fins a l'estació de Giorgeta (Imparell) - Metro Jesús a prop de Anna Spain a Anna.
Quant de temps es triga en viatjar des de Mestre Racional - Regne De València fins a Anna Spain amb bus and Metrovalencia?
El temps de viatge total entre Mestre Racional - Regne De València a Valencia i Anna Spain a Anna per bus and Metrovalencia és d'aproximadament 2 hr 18 min.
On puc pujar al bus a prop de Mestre Racional - Regne De València per arribar a Anna Spain?
Agafa la C3 bus des de la Avinguda Campanar - Centre De Salut parada a prop de Mestre Racional - Regne De València a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Mestre Racional - Regne De València i Anna Spain?
Baixa del bus a la Giorgeta (Imparell) - Metro Jesús parada, que és la més propera a Anna Spain a Anna
Rutes populars
- Xàtiva - Estació Del Nord a Cheste
- Hospital General a Paiporta
- Navarrés a Alberic
- Paiporta a Almussafes
- Silla a Benaguasil
- Empalme a Torrent
- Bulevard Sud (Imparell) - Hospital La Fe a Hospital de Llíria
- Godelleta a Jalance
- Burjassot - Godella a Hospital Arnau De Vilanova
- L'Alcúdia a Manises
- Valencia a Villarreal
- Oliva a Xàtiva
- Alcàsser a Paiporta
- Torrent a L'Alcúdia De Crespins
- Rafelbunyol a L'Eliana
- Picassent a Albuixech
- Cullera a Masalavés
- Ferran El Catòlic 10 - Àngel Guimerà a Càrcer
- Pla De L'Arc 79 (Centre Social) a Campus Dels Tarongers
- Pl. Espanya a Carlet