Salta al contingut principal

Com arribar de La Guardia a Aranjuez per bus?

Horari de bus de La Guardia a Aranjuez

El bus VAC-231 de La Guardia a Aranjuez circula de 6:35 a 16:05, amb sortides cada 15 min-8 hr 25 min. El trajecte dura uns 41 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De La Guardia a Aranjuez per bus

Agafa un bus directe des de La Guardia a Aranjuez a Madrid: agafa la VAC-231 bus des de Ctra. Andalucía (Sentido Entrada), La Guardia estació a Infantas - Estación De Autobuses estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 41 min L’horari de bus des de La Guardia pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aranjuez a l’app Moovit.

41min
Camina fins a bus estació
Bus - VAC-231VAC-231
Caminar fins a Aranjuez
Surt de Ctra. Andalucía (Sentido Entrada), La Guardia

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Ctra. Andalucía (Sentido Entrada), La Guardia
    10 m • 1 min
  • 2
    Bus - VAC-231VAC-231
    Espera a bus
    VAC-231
    Madrid (Estación Sur)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Infantas - Estación De Autobuses
    ID 8_10999
    40 min
  • 4
    Caminar fins a Aranjuez
    Caminar fins a
    Aranjuez
    20 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de La Guardia a Aranjuez

La distància entre La Guardia, Madrid i Aranjuez, Madrid és aproximadament de 37.4 km, que normalment es pot recórrer en 41 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de La Guardia a Aranjuez abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de La Guardia a Aranjuez

Per consultar l’horari de bus de La Guardia a Aranjuez amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (La Guardia) i la destinació (Aranjuez), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de La Guardia a Aranjuez?

    La manera més ràpida triga 41 minuts, utilitzant Bus línia VAC-231.

  • Hi ha un bus directe entre La Guardia i Aranjuez a Madrid?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de La Guardia a Aranjuez a Madrid en 41 min

  • Quina línia de bus va des de La Guardia a Aranjuez a Madrid?

    La línia VAC-231 bus va des de l'estació de Ctra. Andalucía (Sentido Entrada), La Guardia a prop de La Guardia a l'estació de Infantas - Estación De Autobuses a prop de Aranjuez a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de La Guardia a Aranjuez a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre La Guardia i Aranjuez a Madrid per bus és d'aproximadament 41 min.

  • On puc pujar al bus a prop de La Guardia per arribar a Aranjuez a Madrid?

    Agafa la VAC-231 bus des de la Ctra. Andalucía (Sentido Entrada), La Guardia parada a prop de La Guardia a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre La Guardia i Aranjuez a Madrid?

    Baixa del bus a la Infantas - Estación De Autobuses parada, que és la més propera a Aranjuez a Madrid

  • Quan és el primer bus des de La Guardia a Aranjuez a Madrid?

    El primer bus des de La Guardia a Aranjuez a Madrid és Madrid (Estación Sur) - Piedrabuena - Agudo (Ciudad Real). Surt de la Ctra. Andalucía (Sentido Entrada), La Guardia parada a les 8:35.