Com arribar de Marqués De Urquijo a Aravaca per bus?
De Marqués De Urquijo a Aravaca per bus
Per arribar des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 133 bus des de Argüelles estació a Escuela Agronómica estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Escuela Agronómica estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 37 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Marqués De Urquijo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióArgüellesID 736280 m • 4 min
- 2Espera a bus133Mirasierra
- 3Desplaça't a bus estacióEscuela AgronómicaID 13327 min
- 4Camina fins a bus estacióEscuela AgronómicaID 133210 m • 1 min
- 5Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 6Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478921 min
- 7Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
De Marqués De Urquijo a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Argüelles estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 40 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Marqués De Urquijo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióArgüelles260 m • 4 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 2
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa2 min
- 4Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 5Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Marqués De Urquijo a Aravaca
Horari de Bus de Marqués De Urquijo a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
De Marqués De Urquijo a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Argüelles estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 40 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Marqués De Urquijo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióArgüelles260 m • 4 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 2
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa2 min
- 4Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 5Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Marqués De Urquijo a Aravaca?
La manera més ràpida triga 37 minuts, utilitzant Bus línia 133, Bus línia 657.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Marqués De Urquijo a Aravaca?
La ruta alternativa triga 40 minuts, utilitzant Metro línia M-6, Bus línia 657.
Hi ha un bus directe entre Marqués De Urquijo i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 37 min.
Quina línia de bus va des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 133 bus va des de l'estació de Argüelles a prop de Marqués De Urquijo a l'estació de Mirasierra. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Mirasierra a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Marqués De Urquijo i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 37 min.
On puc pujar al bus a prop de Marqués De Urquijo per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 133 bus des de la Argüelles parada a prop de Marqués De Urquijo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Marqués De Urquijo i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Mirasierra parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Alcalá de Henares - Príncipe Pío. Surt de la Príncipe Pío estació a les 8:09.
Quan és l'últim bus des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El darrer bus des de Marqués De Urquijo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia Moncloa - Aravaca. Surt de la Moncloa parada a les 5:15.
How much is the bus fare from Marqués De Urquijo to Aravaca?
The ride from Marqués De Urquijo to Aravaca costs 3,50 €.
Rutes populars
- Aranjuez a Universidad Complutense De Madrid (Campus De Somosaguas)
- Barajas a Chueca
- Estadio Santiago Bernabéu a Sol
- Callao Station a Barajas
- Móstoles a El Escorial
- Madrid a Cogolludo
- Coslada a Hospital Universitario La Paz
- Alcorcón Central a Hospital Clínico San Carlos
- Villaverde Bajo a Móstoles
- Brunete a Madrid
- VP Plaza España Design Madrid a Madrid Airport MAD
- Intercambiador De Moncloa a Hospital Universitario Clínico San Carlos
- Hilton Madrid Airport a Madrid City Center
- Pinar De Chamartín a Estadio Wanda Metropolitano
- Legazpi a Estadio Santiago Bernabéu
- Pioz a Alcalá de Henares
- Madrid Open tennis a Madrid
- Vicálvaro a Príncipe Pío Madrid Metro
- Móstoles a Madrid
- Móstoles a Leganés