Com arribar de Conde Casal a Aravaca per bus, metro and tren?
De Conde Casal a Aravaca per bus, metro and tren
Per arribar des de Conde Casal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar una metro línia, una tren línia and una bus línia: agafa la M-6 metro des de Conde De Casal estació a Méndez Álvaro estació A continuació, hauràs de canviar a C10 tren i, finalment, a agafa la 161 bus des de Estación De Aravaca - Río Arlanzón estació a Golondrina - Veleta estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 38 min The ride fare is 4,70 €. L’horari de bus, metro and tren des de Conde Casal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus, metro and tren fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de metro estacióConde Casal
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 2
- 3Desplaça't a metro estacióMéndez Álvaro4 min
- 4Camina fins a tren estacióMéndez Álvaro30 m • 1 min
- 5Espera a trenC10Villalba De Guadarrama
- 6Desplaça't a tren estacióAravaca14 min
- 7Camina fins a bus estacióEstación De Aravaca - Río ArlanzónID 4578100 m • 2 min
- 8Espera a bus161Moncloa
- 9Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 47894 min
- 10Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
De Conde Casal a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Conde Casal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Conde De Casal estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 55 min The ride fare is 4,00 €. L’horari de bus, metro and tren des de Conde Casal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus, metro and tren fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de metro estacióConde Casal
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa22 min
- 4Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 5Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Conde Casal a Aravaca
Horari de Bus, Metro And Tren de Conde Casal a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
De Conde Casal a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Conde Casal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Conde De Casal estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 55 min The ride fare is 4,00 €. L’horari de bus, metro and tren des de Conde Casal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus, metro and tren fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de metro estacióConde Casal
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa22 min
- 4Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 5Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Conde Casal a Aravaca?
La manera més ràpida triga 38 minuts, utilitzant Metro línia M-6, Tren línia C10, Bus línia 161.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Conde Casal a Aravaca?
La ruta alternativa triga 55 minuts, utilitzant Metro línia M-6, Bus línia 657.
Hi ha un metro directe entre Conde Casal i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una metro línia, una tren línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 38 min.
Quina línia de metro va des de Conde Casal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-6 metro va des de l'estació de Circular Andén 2 a prop de Conde Casal a l'estació de Méndez Álvaro. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia and una bus línia fins a l'estació de Méndez Álvaro a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Conde Casal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro, tren and bus?
El temps total de viatge entre Conde Casal i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro, tren and bus és d'aproximadament 38 min.
On puc pujar al metro a prop de Conde Casal per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-6 metro des de la Circular Andén 2 estació a prop de Conde Casal a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Conde Casal i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la Méndez Álvaro parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és l'últim tren des de Conde Casal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El darrer tren des de Conde Casal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Méndez Álvaro estació a les 1:19.
How much is the total metro, tren and bus fare from Conde Casal to Aravaca?
The ride from Conde Casal to Aravaca costs 4,70 €.
Rutes populars
- Móstoles Central a Hospital Universitario Santa Cristina
- Diego De León a Madrid Airport Terminal 4
- Ciudad Lineal a Madrid
- Boadilla del Monte a Majadahonda
- Hotel Praga Madrid Spain a Museo del Prado
- Intercambiador De Príncipe Pío a Alcorcón
- Madrid Airport Terminal 4 a Paseo De La Castellana
- Aluche a Hospital Clínico San Carlos
- Madrid a Meco
- Barajas a Intercambiador De Avenida De América
- Moncloa a Coslada
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Chamartín
- Alcalá de Henares a Atocha Madrid Spain
- Moncloa a Unidad Coronaria Hospital 12 de Octubre
- Alcalá De Henares a Estadio Wanda Metropolitano
- Plaza De Castilla a Pozuelo De Alarcón
- Goya Madrid Metro a Sol
- Guadalajara a Alovera
- Alcorcón a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Las Ventas a Estadio Santiago Bernabéu