Com arribar de Moralzarzal a Aravaca per bus?
De Moralzarzal a Aravaca per bus
Per arribar des de Moralzarzal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 134 bus des de Moralzarzal estació a Metro Herrera Oria estació. A continuació, agafa la 815 bus des de Metro Herrera Oria estació a Pico Ocejón - Osa Mayor estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 54 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Moralzarzal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióMoralzarzal
- 2Espera a bus134Plaza Castilla
- 3Desplaça't a bus estacióMetro Herrera OriaID 154911 min
- 4Camina fins a bus estacióMetro Herrera OriaID 154870 m • 2 min
- 5Espera a bus815San Juan De La Cruz - Gerardo Diego
- 6Desplaça't a bus estacióPico Ocejón - Osa MayorID 479529 min
- 7Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia610 m • 8 min
Ruta alternativa de Moralzarzal a Aravaca per bus a través de 133 and 815
Per arribar des de Moralzarzal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 133 bus des de Mirasierra estació a Herrera Oria - Gómez De La Serna estació. A continuació, agafa la 815 bus des de Herrera Oria - Gómez De La Serna estació a Pico Ocejón - Osa Mayor estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 55 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Moralzarzal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióMirasierraID 4968110 m • 2 min
- 2Espera a bus133Callao
- 3Desplaça't a bus estacióHerrera Oria - Gómez De La SernaID 135516 min
- 4Espera a bus815San Juan De La Cruz - Gerardo Diego
- 5Desplaça't a bus estacióPico Ocejón - Osa MayorID 479525 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia610 m • 8 min
Indicacions de transport públic des de Moralzarzal a Aravaca
Horari de Bus de Moralzarzal a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
Ruta alternativa de Moralzarzal a Aravaca per bus a través de 133 and 815
Per arribar des de Moralzarzal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 133 bus des de Mirasierra estació a Herrera Oria - Gómez De La Serna estació. A continuació, agafa la 815 bus des de Herrera Oria - Gómez De La Serna estació a Pico Ocejón - Osa Mayor estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 55 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Moralzarzal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióMirasierraID 4968110 m • 2 min
- 2Espera a bus133Callao
- 3Desplaça't a bus estacióHerrera Oria - Gómez De La SernaID 135516 min
- 4Espera a bus815San Juan De La Cruz - Gerardo Diego
- 5Desplaça't a bus estacióPico Ocejón - Osa MayorID 479525 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia610 m • 8 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Moralzarzal a Aravaca?
La manera més ràpida triga 54 minuts, utilitzant Bus línia 134, Bus línia 815.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Moralzarzal a Aravaca?
La ruta alternativa triga 55 minuts, utilitzant Bus línia 133, Bus línia 815.
Hi ha un bus directe entre Moralzarzal i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 54 min.
Quina línia de bus va des de Moralzarzal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 134 bus va des de l'estació de Plaza Castilla a prop de Moralzarzal a l'estació de Metro Herrera Oria. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Metro Herrera Oria a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Moralzarzal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Moralzarzal i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 54 min.
On puc pujar al bus a prop de Moralzarzal per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 134 bus des de la Plaza Castilla parada a prop de Moralzarzal a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Moralzarzal i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Metro Herrera Oria parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Moralzarzal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Moralzarzal a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Alcalá de Henares - Príncipe Pío. Surt de la Mirasierra - Paco De Lucía estació a les 8:28.
How much is the bus fare from Moralzarzal to Aravaca?
The ride from Moralzarzal to Aravaca costs 3,50 €.
Rutes populars
- Chamartín a Atocha Station
- Moncloa a El Casar
- Intercambiador De Avenida De América a Azuqueca De Henares
- Méndez Álvaro Repsol a Leganés
- Brunete a Madrid
- Colmenarejo a San Lorenzo De El Escorial
- Santo Domingo a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Getafe Centro a Fremap Majadahonda
- Sol a Las Ventas
- Madrid Atocha Station a Caja Mágica
- Nuevos Ministerios Madrid Metro a Aranjuez
- Plaza De España a Estadio Wanda Metropolitano
- Estación De Atocha a Estadio Wanda Metropolitano
- Alcalá de Henares a Atocha Madrid Spain
- Carranque a Illescas
- Vallecas a Arganda Del Rey
- Móstoles a Casarrubios Del Monte
- Pinto a Getafe
- Ciempozuelos a Parque Warner Madrid
- Madrid Airport Terminal 4 a Coslada