Com arribar de Arturo Soria - Añastro a Aravaca per bus and metro?
De Arturo Soria - Añastro a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Arturo Soria - Añastro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 29 bus des de Arturo Soria - Añastro estació a Príncipe De Vergara - María De Molina estació A continuació, hauràs de canviar a M-6 metro i, finalment, a agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 18 min The ride fare is 6,20 €. L’horari de bus and metro des de Arturo Soria - Añastro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióArturo Soria - AñastroID 183650 m • 1 min
- 2Espera a bus29Felipe II
- 3Desplaça't a bus estacióPríncipe De Vergara - María De MolinaID 223614 min
- 4Camina fins a metro estacióAvenida De América90 m • 2 min
- 5Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 6Desplaça't a metro estacióMoncloa13 min
- 7Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 8Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 9Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Arturo Soria - Añastro a Aravaca
Horari de Bus And Metro de Arturo Soria - Añastro a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Arturo Soria - Añastro a Aravaca?
La manera més ràpida triga 78 minuts, utilitzant Bus línia 29, Metro línia M-6, Bus línia 657.
Hi ha un bus directe entre Arturo Soria - Añastro i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 18 min.
Quina línia de bus va des de Arturo Soria - Añastro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 29 bus va des de l'estació de Arturo Soria - Añastro a prop de Arturo Soria - Añastro a l'estació de Príncipe De Vergara - María De Molina. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Príncipe De Vergara - María De Molina a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Arturo Soria - Añastro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus and metro?
El temps total de viatge entre Arturo Soria - Añastro i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 18 min.
On puc pujar al bus a prop de Arturo Soria - Añastro per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 29 bus des de la Arturo Soria - Añastro parada a prop de Arturo Soria - Añastro a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Arturo Soria - Añastro i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Príncipe De Vergara - María De Molina parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
How much is the total bus and metro fare from Arturo Soria - Añastro to Aravaca?
The ride from Arturo Soria - Añastro to Aravaca costs 6,20 €.
Rutes populars
- Las Ventas a Estadio Santiago Bernabéu
- Canillejas a Aeropuerto - Barajas T1
- Vicálvaro a Rivas Vaciamadrid
- Príncipe Pío Madrid Metro a Retiro Spain
- Cuatro Caminos Station a Nuevos Ministerios
- Alcorcón a Leganés
- Collado Villalba a Aeropuerto T4
- La Latina Madrid Metro a Moncloa Madrid Metro
- Alcorcón Central a Hospital Universitario de Getafe
- Aeropuerto T4 a Pozuelo De Alarcón
- Príncipe Pío a Hospital Hla Universitario Moncloa
- Rivas-Vaciamadrid a Getafe
- Nuevos Ministerios a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Moncloa a Unidad Coronaria Hospital 12 de Octubre
- Nuevos Ministerios Madrid Metro a Aeropuerto T1 T2 T3
- Arroyomolinos a Navalcarnero
- Margaritas Universidad Las a Sol
- Méndez Álvaro Repsol a Leganés
- Parla a Aranjuez
- Rivas Vaciamadrid a Móstoles