Com arribar de Metro Gran Vía a Aravaca per bus?
Horari de bus de Metro Gran Vía a Aravaca
El bus 46 de Metro Gran Vía a Aravaca circula de 6:32 a 23:31, amb sortides cada 5-20 min. El trajecte dura uns 49 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Metro Gran Vía a Aravaca per bus
Per arribar des de Metro Gran Vía a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 46 bus des de Gran Vía - Montera estació a Puente De Los Franceses - Clínica Moncloa estació. A continuació, agafa la 161 bus des de Puente De Los Franceses estació a Pléyades - Osa Mayor estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 49 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de Metro Gran Vía pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióGran Vía - MonteraID 4094
- 2Espera a bus46Moncloa
- 3Desplaça't a bus estacióPuente De Los Franceses - Clínica MoncloaID 241118 min
- 4Camina fins a bus estacióPuente De Los FrancesesID 3424160 m • 3 min
- 5Espera a bus161Aravaca Sur
- 6Desplaça't a bus estacióPléyades - Osa MayorID 525 min
- 7Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia270 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Metro Gran Vía a Aravaca
Horari de Bus de Metro Gran Vía a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
- Batalla Del Salado - Embajadores a Aravaca
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Metro Gran Vía a Aravaca?
La manera més ràpida triga 49 minuts, utilitzant Bus línia 46, Bus línia 161.
Hi ha un bus directe entre Metro Gran Vía i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 49 min.
Quina línia de bus va des de Metro Gran Vía a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 46 bus va des de l'estació de Gran Vía - Montera a prop de Metro Gran Vía a l'estació de Puente De Los Franceses - Clínica Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Puente De Los Franceses - Clínica Moncloa a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Metro Gran Vía a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Metro Gran Vía i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 49 min.
On puc pujar al bus a prop de Metro Gran Vía per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 46 bus des de la Gran Vía - Montera parada a prop de Metro Gran Vía a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Metro Gran Vía i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Puente De Los Franceses - Clínica Moncloa parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
How much is the bus fare from Metro Gran Vía to Aravaca?
The ride from Metro Gran Vía to Aravaca costs 3,00 €.
Rutes populars
- Móstoles a Pinto
- Intercambiador De Príncipe Pío a Aeropuerto T1 T2 T3
- Madrid Airport Terminal 4 a Torrelodones
- Pozuelo a Fuenlabrada
- Móstoles Central a Aranjuez
- Fuenlabrada a Barajas Airport Terminal 4
- Getafe Centro a Hospital Universitario La Paz
- Carabaña a Madrid
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Alameda de Osuna Station
- Colmenar Viejo a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4
- Madrid a Torrejón De Ardoz
- Palacio de la Moncloa a Leganés
- Chamartín a Fremap Majadahonda
- Atocha Madrid Spain a Fuenlabrada
- Ciudad Lineal a Madrid
- Hotel Praga Madrid Spain a Museo del Prado
- Intercambiador De Avenida De América a San Sebastián De Los Reyes
- Puente de Vallecas a Moncloa Aravaca
- Móstoles a Madrid
- Madrid a Patones