Com arribar de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca per bus and metro?
Horari de metro de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca
El metro M-4 de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca circula de 0:21 a 0:09, amb sortides cada 5 min-4 hr 35 min. El trajecte dura uns 1 hr 14 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-4 metro des de Arturo Soria estació a Argüelles estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 14 min The ride fare is 5,00 €. L’horari de bus and metro des de Jefatura Provincial Tráfico pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióArturo Soria340 m • 5 min
- 2Espera a metroM-4Argüelles
- 3Desplaça't a metro estacióArgüelles21 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_17480430 m • 6 min
- 5Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 6Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 7Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca
Horari de Bus And Metro de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
- Batalla Del Salado - Embajadores a Aravaca
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca?
La manera més ràpida triga 74 minuts, utilitzant Metro línia M-4, Bus línia 657.
Hi ha un metro directe entre Jefatura Provincial Tráfico i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una metro línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 14 min.
Quina línia de metro va des de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-4 metro va des de l'estació de Arturo Soria a prop de Jefatura Provincial Tráfico a l'estació de Argüelles. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Argüelles a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Jefatura Provincial Tráfico a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro and bus?
El temps total de viatge entre Jefatura Provincial Tráfico i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro and bus és d'aproximadament 1 hr 14 min.
On puc pujar al metro a prop de Jefatura Provincial Tráfico per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-4 metro des de la Arturo Soria estació a prop de Jefatura Provincial Tráfico a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Jefatura Provincial Tráfico i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la Argüelles parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
How much is the metro fare from Jefatura Provincial Tráfico to Aravaca?
The ride from Jefatura Provincial Tráfico to Aravaca costs 5,00 €.
Rutes populars
- Getafe a Parque Warner Madrid
- Barajas a Leganés
- Legazpi a Hospital General Universitario Gregorio Marañón (Hosp. Gen. Uni. Gregorio Marañón)
- Rivas-Vaciamadrid a Getafe
- Pinto a Estadio Santiago Bernabéu
- Argüelles a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4
- Vicálvaro a Rivas Vaciamadrid
- Madrid Airport Terminal 4 a Hostal Noviciado
- Moncloa a Arroyomolinos
- Madrid a Caja Mágica
- Intercambiador De Avenida De América a Hospital Fundación Jiménez Díaz
- Leganés a Estadio Santiago Bernabéu
- Estación De Atocha a Móstoles
- Aeropuerto T4 a Torrejón De Ardoz
- Estación De Atocha a Villanueva De La Cañada
- Villanueva De La Cañada a Alcorcón
- Estadio Santiago Bernabéu a Madrid Airport Terminal 4
- Getafe Central a El Casar
- Móstoles a Hospital Universitario Quirón
- Madrid Atocha Station a La Moraleja