Com arribar de Cruz Roja a Aravaca per bus?
De Cruz Roja a Aravaca per bus
Per arribar des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 44 bus des de Cruz Roja estació a Isaac Peral - Fernández De Los Ríos estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 46 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Cruz Roja pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCruz RojaID 509820 m • 1 min
- 2Espera a bus44Callao
- 3Desplaça't a bus estacióIsaac Peral - Fernández De Los RíosID 402213 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_17480100 m • 2 min
- 5Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 6Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 7Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
De Cruz Roja a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Guzmán El Bueno estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Cruz Roja pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióGuzmán El Bueno230 m • 3 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa6 min
- 4Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 5Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Cruz Roja a Aravaca
Horari de Bus de Cruz Roja a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
De Cruz Roja a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-6 metro des de Guzmán El Bueno estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 45 min The ride fare is 3,50 €. L’horari de bus des de Cruz Roja pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióGuzmán El Bueno230 m • 3 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa6 min
- 4Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 5Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Cruz Roja a Aravaca?
La manera més ràpida triga 46 minuts, utilitzant Bus línia 44, Bus línia 657.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Cruz Roja a Aravaca?
La ruta alternativa triga 45 minuts, utilitzant Metro línia M-6, Bus línia 657.
Hi ha un bus directe entre Cruz Roja i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 46 min.
Quina línia de bus va des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 44 bus va des de l'estació de Cruz Roja a prop de Cruz Roja a l'estació de Callao. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Callao a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Cruz Roja i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 46 min.
On puc pujar al bus a prop de Cruz Roja per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 44 bus des de la Cruz Roja parada a prop de Cruz Roja a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Cruz Roja i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Callao parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Nuevos Ministerios estació a les 8:07.
Quan és l'últim bus des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El darrer bus des de Cruz Roja a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia Madrid (Moncloa) - Pozuelo (Monteclaro). Surt de la Intercambiador De Moncloa parada a les 1:55.
How much is the bus fare from Cruz Roja to Aravaca?
The ride from Cruz Roja to Aravaca costs 3,50 €.
Rutes populars
- Las Rozas a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T2
- Collado Villalba a Móstoles
- Palacio de la Moncloa a Madrid Chamartín Station
- Espahotel Gran Vía Madrid a Madrid Puerta De Atocha
- Pinar De Chamartín a Estadio Santiago Bernabéu
- Callao Station a Madrid Atocha Station
- Aranjuez a Fuenlabrada
- Móstoles a Getafe
- Getafe Centro a Estadio Wanda Metropolitano
- Tribunal a Madrid Airport Barajas - Terminal 4
- Quintana a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4
- Vicálvaro a Alcorcón
- Madrid Atocha Station a La Moraleja
- Vallecas a Las Rozas De Madrid
- Sol a Príncipe Pío Madrid Metro
- Majadahonda a Valdemorillo
- Alcorcón a Ciempozuelos
- Colmenarejo a Madrid
- Guadalajara a Universidad Complutense De Madrid (Campus De Somosaguas)
- Valdemoro a Chinchón