Com arribar de Sol - Sevilla a Aravaca per bus and metro?
De Sol - Sevilla a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Sol - Sevilla a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-3 metro des de Sol estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Glorieta Cirilo Martín Martín estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 53 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus and metro des de Sol - Sevilla pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióSol480 m • 7 min
- 2Espera a metroM-3Moncloa
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa6 min
- 4Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 5Desplaça't a bus estacióGlorieta Cirilo Martín MartínID 479024 min
- 6Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia290 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Sol - Sevilla a Aravaca
Horari de Bus And Metro de Sol - Sevilla a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Sol - Sevilla a Aravaca?
La manera més ràpida triga 53 minuts, utilitzant Metro línia M-3, Bus línia 657.
Hi ha un metro directe entre Sol - Sevilla i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una metro línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 53 min.
Quina línia de metro va des de Sol - Sevilla a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-3 metro va des de l'estació de Sol a prop de Sol - Sevilla a l'estació de Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Moncloa a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Sol - Sevilla a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro and bus?
El temps total de viatge entre Sol - Sevilla i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro and bus és d'aproximadament 53 min.
On puc pujar al metro a prop de Sol - Sevilla per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-3 metro des de la Sol estació a prop de Sol - Sevilla a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Sol - Sevilla i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la Moncloa parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Sol - Sevilla a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Sol - Sevilla a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Recoletos estació a les 8:10.
How much is the metro fare from Sol - Sevilla to Aravaca?
The ride from Sol - Sevilla to Aravaca costs 4,50 €.
Rutes populars
- Madrid Airport Terminal 4 a Pozuelo De Alarcón
- Majadahonda a Madrid Chamartín Station
- Chamartín a Madrid Airport Terminal 4
- Nuevos Ministerios a Pozuelo De Alarcón
- Intercambiador De Príncipe Pío a Pelayos De La Presa
- Getafe Central a Hospital Universitario HM Puerta del Sur
- Alcalá De Henares a Velilla De San Antonio
- Aranjuez a Torrejón De Ardoz
- Pirámides Madrid Metro a Madrid Atocha Station
- Moncloa a Estadio Wanda Metropolitano
- Méndez Álvaro Repsol a Leganés
- Cuatro Caminos Station a Nuevos Ministerios
- Leganés a San Sebastián De Los Reyes
- Hospital Infanta Sofía a Extracciones Hospital La Paz
- Intercambiador De Plaza De Castilla a Aeropuerto T1 T2 T3
- Méndez Álvaro a Hospital General Universitario Gregorio Marañón.
- Fuenlabrada a Aeropuerto T1 T2 T3
- Alcobendas a Majadahonda
- Tetuán a Hospital Universitario La Paz
- Madrid Airport Terminal 4 a Alcobendas