Com arribar de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca per bus?
De Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca per bus
Agafa un bus directe des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 621 bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro estació a Padre Huidobro - Paseo De La Ermita estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 27 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióComunidad Madrid - Burgocentro
- 2Espera a bus621Intercambiador De Moncloa (Isla 1)
- 3Desplaça't a bus estacióPadre Huidobro - Paseo De La ErmitaID 626817 min
- 4Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia770 m • 10 min
Ruta alternativa de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca per bus a través de 627
Agafa un bus directe des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 627 bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro estació a Padre Huidobro - Paseo De La Ermita estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 22 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióComunidad Madrid - Burgocentro
- 2Espera a bus627Intercambiador De Moncloa (Isla 1)
- 3Desplaça't a bus estacióPadre Huidobro - Paseo De La ErmitaID 626812 min
- 4Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia770 m • 10 min
Indicacions de transport públic des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca
Horari de Bus de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
Ruta alternativa de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca per bus a través de 627
Agafa un bus directe des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 627 bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro estació a Padre Huidobro - Paseo De La Ermita estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 22 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióComunidad Madrid - Burgocentro
- 2Espera a bus627Intercambiador De Moncloa (Isla 1)
- 3Desplaça't a bus estacióPadre Huidobro - Paseo De La ErmitaID 626812 min
- 4Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia770 m • 10 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca?
La manera més ràpida triga 27 minuts, utilitzant Bus línia 621.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca?
La ruta alternativa triga 22 minuts, utilitzant Bus línia 627.
Hi ha un bus directe entre Comunidad Madrid - Burgocentro i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares en 27 min
Quina línia de bus va des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 621 bus va des de l'estació de Padre Huidobro - Paseo De La Ermita a prop de Comunidad Madrid - Burgocentro a l'estació de Aravaca a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Comunidad Madrid - Burgocentro i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 27 min.
On puc pujar al bus a prop de Comunidad Madrid - Burgocentro per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 621 bus des de la Padre Huidobro - Paseo De La Ermita parada a prop de Comunidad Madrid - Burgocentro a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Comunidad Madrid - Burgocentro i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Aravaca parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Madrid (Moncloa) - Las Rozas - Monte Rozas. Surt de la Comunidad Madrid - Burgocentro parada a les 2:26.
Quan és el primer tren des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Comunidad Madrid - Burgocentro a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Las Rozas estació a les 8:32.
How much is the bus fare from Comunidad Madrid - Burgocentro to Aravaca?
The ride from Comunidad Madrid - Burgocentro to Aravaca costs 3,00 €.
Rutes populars
- Atocha a Loeches
- Leganés Central a Hospital Central de la Defensa Gomez Ulla (Hosp. Ctl. de la Defensa Gómez Ulla)
- Madrid a Caja Mágica
- Chamartín a Atocha Station
- Estación De Atocha a Seseña
- Méndez Álvaro a Estadio Santiago Bernabéu
- Puerta Del Sur a Hospital Universitario 12 De Octubre.
- Sol a Hospital Universitario 12 De Octubre.
- Majadahonda a Aravaca
- Leganés a Rivas-Vaciamadrid
- Vallecas a Las Rozas De Madrid
- Alcorcón Central a Rivas-Vaciamadrid
- Alcorcón a Aeropuerto - Barajas T1
- Estación De Atocha a Mejorada Del Campo
- Fuente De La Mora a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Atocha Renfe a Sol
- Nuevos Ministerios Madrid Metro a Aranjuez
- Parla a Unidad Coronaria Hospital 12 de Octubre
- Intercambiador De Avenida De América a San Sebastián De Los Reyes
- Leganés a Rivas-Vaciamadrid