Com arribar de Ciudad Universitaria a Aravaca per bus?
De Ciudad Universitaria a Aravaca per bus
Agafa un bus directe des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 657 bus des de Escuela Agronómica estació a Golondrina - Veleta estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 31 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de bus des de Ciudad Universitaria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEscuela AgronómicaID 1332390 m • 6 min
- 2Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 3Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478921 min
- 4Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Ruta alternativa de Ciudad Universitaria a Aravaca per bus a través de 161
Agafa un bus directe des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 161 bus des de Cardenal Cisneros estació a Pléyades - Osa Mayor estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 37 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de bus des de Ciudad Universitaria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCardenal CisnerosID 2418440 m • 6 min
- 2Espera a bus161Aravaca Sur
- 3Desplaça't a bus estacióPléyades - Osa MayorID 527 min
- 4Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia270 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Ciudad Universitaria a Aravaca
Horari de Bus de Ciudad Universitaria a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
Ruta alternativa de Ciudad Universitaria a Aravaca per bus a través de 161
Agafa un bus directe des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la 161 bus des de Cardenal Cisneros estació a Pléyades - Osa Mayor estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 37 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de bus des de Ciudad Universitaria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCardenal CisnerosID 2418440 m • 6 min
- 2Espera a bus161Aravaca Sur
- 3Desplaça't a bus estacióPléyades - Osa MayorID 527 min
- 4Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia270 m • 4 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ciudad Universitaria a Aravaca?
La manera més ràpida triga 31 minuts, utilitzant Bus línia 657.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Ciudad Universitaria a Aravaca?
La ruta alternativa triga 37 minuts, utilitzant Bus línia 161.
Hi ha un bus directe entre Ciudad Universitaria i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares en 31 min
Quina línia de bus va des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 657 bus va des de l'estació de Escuela Agronómica a prop de Ciudad Universitaria a l'estació de Golondrina - Veleta a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Ciudad Universitaria i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 31 min.
On puc pujar al bus a prop de Ciudad Universitaria per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 657 bus des de la Escuela Agronómica parada a prop de Ciudad Universitaria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Ciudad Universitaria i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Golondrina - Veleta parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer bus des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Ciudad Universitaria a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Madrid (Moncloa) - Pozuelo (Monteclaro). Surt de la Escuela Agronómica parada a les 10:12.
How much is the bus fare from Ciudad Universitaria to Aravaca?
The ride from Ciudad Universitaria to Aravaca costs 3,00 €.
Rutes populars
- Getafe Centro a Estadio Wanda Metropolitano
- Rivas Vaciamadrid a Madrid Atocha Station
- Fuenlabrada a Parla
- Diego de León Madrid Metro a Sol
- Estadio Santiago Bernabéu a Plaza de Colón
- Metro San Bernardo a Madrid Airport MAD
- Alcobendas a Leganés
- Móstoles - El Soto a Hospital Universitario 12 De Octubre.
- San Lorenzo De El Escorial a Las Rozas De Madrid
- Villaverde Bajo Cruce a Parque Warner Madrid
- Plaza De Castilla a Pozuelo De Alarcón
- Estadio Metropolitano a Aeropuerto T1 - T2 - T3
- Leganés a Pinto
- Ramón Y Cajal a Alcalá De Henares
- Valdemoro a Universidad Rey Juan Carlos - Campus De Fuenlabrada
- Aeropuerto T4 a Torrejón De Ardoz
- Madrid Airport Terminal 4 a Villaviciosa De Odón
- Alovera a Madrid
- Aeropuerto T4 a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Madrid Airport Terminal 4 a Galapagar