Com arribar de Templo De Debod a Aravaca per bus?
De Templo De Debod a Aravaca per bus
Per arribar des de Templo De Debod a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 62 bus des de Templo De Debod estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 656 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Ana Teresa - Pléyades estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 43 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus des de Templo De Debod pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióTemplo De DebodID 5522240 m • 4 min
- 2Espera a bus62Cristo Rey
- 3Desplaça't a bus estacióMoncloaID 155257 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_1748080 m • 1 min
- 5Espera a bus656Tenerías - Av. Huerta Grande
- 6Desplaça't a bus estacióAna Teresa - PléyadesID 8_1058520 min
- 7Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia490 m • 7 min
Indicacions de transport públic des de Templo De Debod a Aravaca
Horari de Bus de Templo De Debod a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Templo De Debod a Aravaca?
La manera més ràpida triga 43 minuts, utilitzant Bus línia 62, Bus línia 656.
Hi ha un bus directe entre Templo De Debod i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 43 min.
Quina línia de bus va des de Templo De Debod a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 62 bus va des de l'estació de Templo De Debod a prop de Templo De Debod a l'estació de Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Moncloa a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Templo De Debod a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?
El temps total de viatge entre Templo De Debod i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 43 min.
On puc pujar al bus a prop de Templo De Debod per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 62 bus des de la Templo De Debod parada a prop de Templo De Debod a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Templo De Debod i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Moncloa parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Templo De Debod a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Templo De Debod a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Alcalá de Henares - Príncipe Pío. Surt de la Príncipe Pío estació a les 8:09.
Quan és el primer bus des de Templo De Debod a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Templo De Debod a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Moncloa - Aravaca. Surt de la Moncloa parada a les 6:25.
How much is the bus fare from Templo De Debod to Aravaca?
The ride from Templo De Debod to Aravaca costs 4,50 €.
Rutes populars
- Pozuelo a Fuenlabrada
- Moncloa a Estadio Wanda Metropolitano
- Vicálvaro a Hospital Universitario Ramón y Cajal
- Madrid Barajas Airport a Madrid Atocha Station
- Barajas a Getafe
- Leganés a Madrid
- Alcorcón a Tres Cantos
- Leganés Central a Palacio De Vistalegre
- Collado Villalba a Alcorcón
- Fuenlabrada a Cedillo Del Condado
- Atocha a Chinchón
- Torrejón De Ardoz a Getafe
- Móstoles a Cuatro vientos
- Cercedilla a Rascafría
- Moncloa Aravaca a San Sebastián de los Reyes
- Intercambiador De Plaza Elíptica a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Chamartín a Hospital Universitario Quirón
- Cobeña a Madrid
- Estación De Atocha a Hospital La Milagrosa
- Alcalá De Henares a Torrejón De Ardoz