Com arribar de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca per bus and metro?
De Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca per bus and metro
Per arribar des de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 227 bus des de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo estació a Intercambiador De Avenida De América estació A continuació, hauràs de canviar a M-6 metro i, finalment, a agafa la 657 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Golondrina - Veleta estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 42 min The ride fare is 7,70 €. L’horari de bus and metro des de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Aravaca a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióAv. Daganzo - Gta. Chorrillo
- 2Espera a bus227Intercambiador De Avenida De América (Nivel -2)
- 3Desplaça't a bus estacióIntercambiador De Avenida De AméricaID 8_1247748 min
- 4Camina fins a metro estacióAvenida De América10 m • 1 min
- 5Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 6Desplaça't a metro estacióMoncloa13 min
- 7Espera a bus657Av. Monteclaro - Ctra. Majadahonda
- 8Desplaça't a bus estacióGolondrina - VeletaID 478923 min
- 9Caminar fins aAravacaCalle Baja de la Iglesia300 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca
Horari de Bus And Metro de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca
Rutes relacionades
- Majadahonda a Aravaca
- Puerta Arganda a Aravaca
- La Vaguada a Aravaca
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Aravaca
- Nueva Numancia a Aravaca
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Aravaca
- Metro Montecarmelo a Aravaca
- Santa Eugenia a Aravaca
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Aravaca
- Fuente Carrantona - García Tapia a Aravaca
- Cementerio La Almudena a Aravaca
- Entrevías Cercanías a Aravaca
- Puerto De La Morcuera a Aravaca
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Aravaca
- Estadio De Vallecas a Aravaca
- Casa Del Reloj a Aravaca
- Legazpi - Matadero a Aravaca
- Pío XII a Aravaca
- Legazpi a Aravaca
- Estación De Delicias a Aravaca
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca?
La manera més ràpida triga 102 minuts, utilitzant Bus línia 227, Metro línia M-6, Bus línia 657.
Hi ha un bus directe entre Av. Daganzo - Gta. Chorrillo i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 42 min.
Quina línia de bus va des de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 227 bus va des de l'estació de Intercambiador De Avenida De América a prop de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a l'estació de Avenida De América. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Avenida De América a prop de Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus and metro?
El temps total de viatge entre Av. Daganzo - Gta. Chorrillo i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 42 min.
On puc pujar al bus a prop de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo per arribar a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 227 bus des de la Intercambiador De Avenida De América parada a prop de Av. Daganzo - Gta. Chorrillo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Av. Daganzo - Gta. Chorrillo i Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Avenida De América parada, que és la més propera a Aravaca a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
How much is the total bus and metro fare from Av. Daganzo - Gta. Chorrillo to Aravaca?
The ride from Av. Daganzo - Gta. Chorrillo to Aravaca costs 7,70 €.
Rutes populars
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Sol
- Estación De Atocha a Hospital Infanta Sofía.
- Diego de León Madrid Metro a Sol
- Getafe Centro a Aeropuerto - Barajas T1
- Aeropuerto T4 a Pozuelo De Alarcón
- El Carmen a Aeropuerto T4
- Estadio Santiago Bernabéu a Villa de Vallecas
- Fuenlabrada a Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda (Hosp. Unv. Puerta de Hierro)
- Estación De Atocha a Hospital Universitario Quirón
- Móstoles a Getafe
- Chamartín a Fremap Majadahonda
- Leonardo Hotel Madrid City Center a Madrid Airport MAD
- Antón Martín a Aeropuerto T1 T2 T3
- Getafe Centro a Fremap Majadahonda
- Parla a Aranjuez
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Chueca
- Tres Cantos a Madrid
- Legazpi a Hospital General Universitario Gregorio Marañón (Hosp. Gen. Uni. Gregorio Marañón)
- Chamartín a Leganés
- La Latina a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4