Com arribar de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario per bus?
De Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario per bus
Agafa un bus directe des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid: agafa la C2 bus des de Calle La Victoria Frente 31 Esquina San Sebastián estació a Paseo Del Cauce Frente Ing. Industriales estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 25 min L’horari de bus des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aulario a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCalle La Victoria Frente 31 Esquina San SebastiánID 973550 m • 8 min
- 2Espera a busC2Circular 2
- 3Desplaça't a bus estacióPaseo Del Cauce Frente Ing. IndustrialesID 62414 min
- 4Caminar fins aAularioCalle de los Reyes Magos270 m • 4 min
Ruta alternativa de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario per bus a través de 6 and 8
Per arribar des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid, agafa la 6 bus des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria estació a Plaza Fuente Dorada estació. A continuació, agafa la 8 bus des de Plaza Fuente Dorada estació a Avenida Valle Esgueva Frente 81 Esquina Incienso estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 39 min L’horari de bus des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aulario a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióPaseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria
- 2Espera a bus6Delicias
- 3Desplaça't a bus estacióPlaza Fuente DoradaID 81215 min
- 4Espera a bus8B. Belen
- 5Desplaça't a bus estacióAvenida Valle Esgueva Frente 81 Esquina InciensoID 119111 min
- 6Caminar fins aAularioCalle de los Reyes Magos320 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario
Horari de Bus de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario
Rutes relacionades
- Plaza Circular 11 Iglesia Corazón De María a Aulario
- C/ San Isidro 30 Esquina Cádiz a Aulario
- Valladolid. C/ Embajadores, 60 (Escuela Oficial De Idiomas) a Aulario
- Calle Arca Real Frente 163 a Aulario
- Avenida Soria 32 a Aulario
- Avenida Soria Frente 32 a Aulario
- Avda. Colón, Frente 132 (Arroyo De La Encomienda) a Aulario
- Avda. Salamanca / Cash-Ifa (Arroyo De La Encomienda) a Aulario
- C/ Federación De Fútbol (Arroyo De La Encomienda) a Aulario
- Av. Colón, 175 a Aulario
- Avda. Colón, Frente Multiusos De La Vega (Arroyo De La Encomienda) a Aulario
- Pza. Juan Carlos I (Arroyo De La Encomienda) a Aulario
- Av. José Luis Lasa, 27 a Aulario
- Rotonda Glorieta La Flecha a Aulario
- C/ Presentación (Rotonda La Vaca) a Aulario
- C/ Me Falta Un Tornillo (C.C. Río Shopping) a Aulario
- Av. Aranzana, 39 a Aulario
- Av. Aranzana, 29 a Aulario
- Av. Aranzana (Esq. C/ Sierra De La Demanda) a Aulario
- C/ Picones, 15 / Gta. Cañazo (Arroyo De La Encomienda) a Aulario
Ruta alternativa de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario per bus a través de 6 and 8
Per arribar des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid, agafa la 6 bus des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria estació a Plaza Fuente Dorada estació. A continuació, agafa la 8 bus des de Plaza Fuente Dorada estació a Avenida Valle Esgueva Frente 81 Esquina Incienso estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 39 min L’horari de bus des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aulario a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióPaseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria
- 2Espera a bus6Delicias
- 3Desplaça't a bus estacióPlaza Fuente DoradaID 81215 min
- 4Espera a bus8B. Belen
- 5Desplaça't a bus estacióAvenida Valle Esgueva Frente 81 Esquina InciensoID 119111 min
- 6Caminar fins aAularioCalle de los Reyes Magos320 m • 5 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario?
La manera més ràpida triga 25 minuts, utilitzant Bus línia C2.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario?
La ruta alternativa triga 39 minuts, utilitzant Bus línia 6, Bus línia 8.
Hi ha un bus directe entre Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria i Aulario a Valladolid?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid en 25 min
Quina línia de bus va des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid?
La línia C2 bus va des de l'estació de Calle La Victoria Frente 31 Esquina San Sebastián a prop de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a l'estació de Paseo Del Cauce Frente Ing. Industriales a prop de Aulario a Valladolid
Quant de temps es triga a viatjar des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid amb bus?
El temps total de viatge entre Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria i Aulario a Valladolid per bus és d'aproximadament 25 min.
On puc pujar al bus a prop de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria per arribar a Aulario a Valladolid?
Agafa la C2 bus des de la Calle La Victoria Frente 31 Esquina San Sebastián parada a prop de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Valladolid.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria i Aulario a Valladolid?
Baixa del bus a la Paseo Del Cauce Frente Ing. Industriales parada, que és la més propera a Aulario a Valladolid
Quan és el primer bus des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid?
El primer bus des de Paseo Jardín Botánico Parcela 8 Centro Salud La Victoria a Aulario a Valladolid és Circular 2: Parquesol - La Victoria - Parquesol. Surt de la Calle La Victoria Frente 31 Esquina San Sebastián parada a les 10:10.
Rutes populars
- C/ Ramón Y Cajal (Edificio Ade) a Universidad Europea Miguel De Cervantes
- Calle Villabáñez 131 Esquina Camino Viejo Del Polvorín a Simancas
- Cañada Valdestillas 21 a Estadio Municipal José Zorrilla
- Camino Viejo Simancas Esquina Encinas a Escuela Técnica Superior De Ingenieros Industriales
- Rotonda Glorieta La Flecha a Universidad De Valladolid - Facultad De Derecho
- Av. Aranzana (Fte. Instituto Arroyo) a Palacio De Santa Cruz
- Calle Argales 4 a Universidad Europea Miguel De Cervantes
- Camino Viejo Del Polvorín 12 a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- C/ Ramón Y Cajal (Rotonda Alboroque) a Estadio Municipal José Zorrilla
- Avenida Entrepinos 52 Esquina Tirso De Molina a Seminario Menor Diocesano
- Calle Acera Recoletos Frente 2 Esquina Pza Zorrilla a Facultad De Medicina
- Camino De Zaratán, 40 a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Plaza Mayor 29 (La Cistérniga) a Campus Miguel Delibes
- C/ Picones, 15 (Glorieta Del Cañazo) a Seminario Menor Diocesano
- Paseo Zorrilla 52 Esquina Paseo Hospital Militar a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Plaza Juan De Austria Centro Comercial a Escuela Técnica Superior De Arquitectura
- Paseo Filipinos Esquina Paseo Zorrilla a Facultad De Medicina
- Calle Topacio Esquina Aluminio a Aulario
- Valladolid. Frente Col. Sª Juan De Dios (N-601) a Simancas
- Calle Madre De Dios 29 Frente Facultad De Comercio a Universidad De Valladolid - Facultad De Derecho