Salta al contingut principal

Com arribar de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma per bus?

Horari de bus de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma

El bus M-170 de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma circula de 6:23 a 21:43, amb sortides cada 1 hr 20 min-3 hr. El trajecte dura uns 38 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma per bus

Per arribar des de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma a Málaga, agafa la M-170 bus des de Casas Blancas estació a Comisaría de Policía estació. A continuació, agafa la 11 bus des de Plaza de Manuel Azaña estació a Facultad de Derecho estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 38 min L’horari de bus des de Calle Manzanilla II pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Aulario IV - Uma a l’app Moovit.

38min
Camina fins a bus estacióBus - M-170
M-170
Bus - 11
11
Caminar fins a Aulario IV - Uma
Surt de Casas Blancas

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Casas Blancas
    340 m • 5 min
  • 2
    Bus - M-170M-170
    Espera a bus
    M-170
    Estación de Autobuses de Málaga
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Comisaría de Policía
    18 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Plaza de Manuel Azaña
    ID 2003
    80 m • 2 min
  • 5
    Bus - 1111
    Espera a bus
    11
    Facultad de Ciencias
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Facultad de Derecho
    ID 833
    5 min
  • 7
    Caminar fins a Aulario IV - Uma
    Caminar fins a
    Aulario IV - Uma
    Avenida Doctor Manuel Domínguez
    380 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Malaga.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma

La distància entre Calle Manzanilla II, Málaga i Aulario IV - Uma, Málaga és aproximadament de 16.61 km, que normalment es pot recórrer en 38 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Málaga, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma

Per consultar l’horari de bus de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Calle Manzanilla II) i la destinació (Aulario IV - Uma), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma?

    La manera més ràpida triga 38 minuts, utilitzant Bus línia M-170, Bus línia 11.

  • Hi ha un bus directe entre Calle Manzanilla II i Aulario IV - Uma?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 38 min.

  • Quina línia de bus va des de Calle Manzanilla II a Aulario IV - Uma?

    La línia M-170 bus va des de l'estació de Casas Blancas a prop de Calle Manzanilla II a Alhaurín De La Torre fins a l'estació de Comisaría de Policía. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Comisaría de Policía a prop de Aulario IV - Uma a Málaga.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Calle Manzanilla II fins a Aulario IV - Uma amb bus?

    El temps de viatge total entre Calle Manzanilla II a Alhaurín De La Torre i Aulario IV - Uma a Málaga per bus és d'aproximadament 38 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Calle Manzanilla II per arribar a Aulario IV - Uma?

    Agafa la M-170 bus des de la Casas Blancas parada a prop de Calle Manzanilla II a Alhaurín De La Torre.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Calle Manzanilla II i Aulario IV - Uma?

    Baixa del bus a la Comisaría de Policía parada, que és la més propera a Aulario IV - Uma a Málaga