Salta al contingut principal

Com arribar de Avenida de Los Narejos a Balsicas per bus?

De Avenida de Los Narejos a Balsicas per bus

Per arribar des de Avenida de Los Narejos a Balsicas a Torre-Pacheco, agafa la MUR-055 bus des de Los Narejos (Pza. Miguel de Cervantes) estació a Gasolinera Roldán estació. A continuació, agafa la 49 bus des de Roldán estació a Balsicas (Frente Gasolinera) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 6 min L’horari de bus des de Avenida de Los Narejos pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Balsicas a l’app Moovit.

66min
Camina fins a bus estació
Bus - MUR-055MUR-055
Bus - 4949
Caminar fins a Balsicas
Surt de Los Narejos (Pza. Miguel de Cervantes)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Los Narejos (Pza. Miguel de Cervantes)
    740 m • 10 min
  • 2
    Bus - MUR-055MUR-055
    Espera a bus
    MUR-055
    Murcia
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Gasolinera Roldán
    33 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Roldán
    400 m • 6 min
  • 5
    Bus - 4949
    Espera a bus
    49
    San Pedro del Pinatar
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Balsicas (Frente Gasolinera)
    10 min
  • 7
    Caminar fins a Balsicas
    Caminar fins a
    Balsicas
    Calle Victorio Nicolás
    200 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Murcia.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Avenida de Los Narejos a Balsicas

La distància entre Avenida de Los Narejos, Torre-Pacheco i Balsicas, Torre-Pacheco és aproximadament de 28.61 km, que normalment es pot recórrer en 66 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Avenida de Los Narejos a Balsicas abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Torre-Pacheco, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Avenida de Los Narejos a Balsicas

Per consultar l’horari de bus de Avenida de Los Narejos a Balsicas amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Avenida de Los Narejos) i la destinació (Balsicas), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avenida de Los Narejos a Balsicas?

    La manera més ràpida triga 66 minuts, utilitzant Bus línia MUR-055, Bus línia 49.

  • Hi ha un bus directe entre Avenida de Los Narejos i Balsicas?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 6 min.

  • Quina línia de bus va des de Avenida de Los Narejos a Balsicas?

    La línia MUR-055 bus va des de l'estació de Los Narejos (Pza. Miguel de Cervantes) a prop de Avenida de Los Narejos a Los Alcázares fins a l'estació de Murcia. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Murcia a prop de Balsicas a Torre-Pacheco.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Avenida de Los Narejos fins a Balsicas amb bus?

    El temps de viatge total entre Avenida de Los Narejos a Los Alcázares i Balsicas a Torre-Pacheco per bus és d'aproximadament 1 hr 6 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Avenida de Los Narejos per arribar a Balsicas?

    Agafa la MUR-055 bus des de la Los Narejos (Pza. Miguel de Cervantes) parada a prop de Avenida de Los Narejos a Los Alcázares.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Avenida de Los Narejos i Balsicas?

    Baixa del bus a la Murcia parada, que és la més propera a Balsicas a Torre-Pacheco