Com arribar de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials per tren?
De Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials per tren
Agafa un tren directe des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials a Mungia: agafa la FCC tren des de Institutoa estació a Lekunbiz estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 43 min The ride fare is 3,40 €. L’horari de tren des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tren fins a Bcmaterials - Basque Center For Materials a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a tren estacióInstitutoa320 m • 4 min
- 2Espera a trenFCCLezama
- 3Desplaça't a tren estacióLekunbiz75 min
- 4Caminar fins aBcmaterials - Basque Center For MaterialsIbaizabal bidea1.57 km • 20 min
Indicacions de transport públic des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials
Horari de Tren de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials
Rutes relacionades
- Vitoria-Gasteiz - Estacion Lakua Geltokia a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- La Unión a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Santa Luzia a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Iliada a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Nikosia a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Catedral a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Teodoro Dublang / Bustinzuri a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Honduras a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Nieves Cano / Unibersitatea a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Los Herrán 86 a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Madrid 36 a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Esmaltaciones a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Unibertsitatea a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Castillo Fontecha / Castilla a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Mexico / Residencia a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Txagorritxu a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Mendizorrotza a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Comandante Izarduy / Zumaquera a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Plaza Gamarra a Bcmaterials - Basque Center For Materials
- Donostia 49 a Bcmaterials - Basque Center For Materials
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials?
La manera més ràpida triga 103 minuts, utilitzant Tren línia FCC.
Hi ha un tren directe entre Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) i Bcmaterials - Basque Center For Materials?
Sí, hi ha un tren directe que va des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Gernika-Lumo a Bcmaterials - Basque Center For Materials a Mungia a les 1 hr 43 min.
Quina línia de tren va des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials?
La línia FCC tren va de l'estació de Institutoa a prop de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Gernika-Lumo fins a l'estació de Lekunbiz a prop de Bcmaterials - Basque Center For Materials a Mungia.
Quant de temps es triga en viatjar des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) fins a Bcmaterials - Basque Center For Materials amb tren?
El temps de viatge total entre Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Gernika-Lumo i Bcmaterials - Basque Center For Materials a Mungia per tren és d'aproximadament 1 hr 43 min.
On puc pujar al tren a prop de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) per arribar a Bcmaterials - Basque Center For Materials?
Agafa la FCC tren des de la Institutoa estació a prop de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Gernika-Lumo.
On puc baixar del tren quan viatjo entre Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) i Bcmaterials - Basque Center For Materials?
Baixa del tren a la Lekunbiz estació, que és la més propera a Bcmaterials - Basque Center For Materials a Mungia
Quan és el primer tren des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Bcmaterials - Basque Center For Materials?
El primer tren des de Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) a Gernika-Lumo a Bcmaterials - Basque Center For Materials a Mungia és Línea EuskoTren. Surt de la Gernika estació a les 9:10.
How much is the tren fare from Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) to Bcmaterials - Basque Center For Materials?
The ride from Carlos Gangoiti (Villa Argentina) (1989) to Bcmaterials - Basque Center For Materials costs 3,40 €.
Rutes populars
- Lekeitio a Gernika-Lumo
- Astigarraga a Donostia-San Sebastián
- Mundaka a Getxo
- Leioa a Galdakao
- Bedia a Galdakao
- Alonsotegi a Barakaldo
- Barakaldo a Plentzia
- Getxo a Mendaro
- Derio a Galdakao
- Amorebieta-Etxano a Getxo
- Gernika-Lumo a Leioa
- Lekeitio a Ispaster
- Getxo a Etxebarri, Anteiglesia De San Esteban-Etxebarri Doneztebeko Elizatea
- Mendaro a Mallabia
- Mundaka a Lekeitio
- Galdakao a Gernika-Lumo
- Arrasate a Deba
- Berango a Derio
- Bilbao a Lemoiz
- Matiko a Lezama