Com arribar de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó per Metrovalencia and bus?
De Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó per Metrovalencia and bus
Per arribar des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó a Benisanó, agafa la 94 bus des de Burjassot - Centre Cultural Bombas Gens estació a Campanar - General Avilés (Illeta) estació. A continuació, agafa la 2 Metrovalencia des de Campanar estació a Llíria estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 22 min L’horari de Metrovalencia and bus des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia and bus fins a Benissanó a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióBurjassot - Centre Cultural Bombas GensID 33180 m • 2 min
- 2Espera a bus94Campanar - General Avilés (Illeta)
- 3Desplaça't a bus estacióCampanar - General Avilés (Illeta)ID 23075 min
- 4Camina fins a Metrovalencia estacióCampanar190 m • 3 min
- 5Espera a Metrovalencia2Llíria
- 6Desplaça't a Metrovalencia estacióLlíria44 min
- 7Caminar fins aBenissanóCarrer de Sant Antoni1.71 km • 22 min
De Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó per Metrovalencia
Per arribar des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó a Benisanó, agafa la 4 Metrovalencia des de Reus estació a Empalme estació. A continuació, agafa la 2 Metrovalencia des de Empalme estació a Llíria estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 25 min L’horari de Metrovalencia and bus des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia and bus fins a Benissanó a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióReus310 m • 4 min
- 2Espera a Metrovalencia4Fira València
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióEmpalme8 min
- 4Espera a Metrovalencia2Llíria
- 5Desplaça't a Metrovalencia estacióLlíria40 min
- 6Caminar fins aBenissanóCarrer de Sant Antoni1.71 km • 22 min
Indicacions de transport públic des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó
Horari de Metrovalencia And Bus de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó
Rutes relacionades
- Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Benissanó
- Cid - Nou D'Octubre a Benissanó
- Base Aérea - Onu a Benissanó
- Cv-424 - Camino S. Perenchiza a Benissanó
- Villalba De Lugo - Ambulatorio a Benissanó
- Polígono L'Oliveral C/A - C/L - Mercadona a Benissanó
- Caixa D'Estalvis 18 a Benissanó
- Sant Vicent Màrtir - Ànimes a Benissanó
- Albal. Estación Adif - Albal a Benissanó
- Carda - Moro Zeit a Benissanó
- Mercat Central a Benissanó
- Llotja - Mercat Central a Benissanó
- Estadi De Mestalla a Benissanó
- Carrer De La Pau a Benissanó
- Tres Creus - Gaspar Aguilar a Benissanó
- Pío Baroja - Front Bioparc a Benissanó
- Vall De La Ballestera (Imparell) - Mestre Rodrigo a Benissanó
- Hospital 9 D'Octubre (Front) a Benissanó
- Tres Creus (Parell) - Campos Crespo a Benissanó
- Palau De Congressos a Benissanó
De Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó per Metrovalencia
Per arribar des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó a Benisanó, agafa la 4 Metrovalencia des de Reus estació a Empalme estació. A continuació, agafa la 2 Metrovalencia des de Empalme estació a Llíria estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 25 min L’horari de Metrovalencia and bus des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia and bus fins a Benissanó a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióReus310 m • 4 min
- 2Espera a Metrovalencia4Fira València
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióEmpalme8 min
- 4Espera a Metrovalencia2Llíria
- 5Desplaça't a Metrovalencia estacióLlíria40 min
- 6Caminar fins aBenissanóCarrer de Sant Antoni1.71 km • 22 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó?
La manera més ràpida triga 82 minuts, utilitzant Bus línia 94, Metrovalencia línia 2.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó?
La ruta alternativa triga 85 minuts, utilitzant Metrovalencia línia 4, Metrovalencia línia 2.
Hi ha un bus directe entre Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís i Benissanó?
No, hauràs d'agafar una bus línia and una Metrovalencia línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 22 min.
Quina línia de bus va des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Benissanó?
La línia 94 bus va des de l'estació de Burjassot - Centre Cultural Bombas Gens a prop de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Valencia fins a l'estació de Campanar - General Avilés (Illeta). Des d'allà, hauràs d'agafar una Metrovalencia línia fins a l'estació de Campanar - General Avilés (Illeta) a prop de Benissanó a Benisanó.
Quant de temps es triga en viatjar des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís fins a Benissanó amb bus and Metrovalencia?
El temps de viatge total entre Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Valencia i Benissanó a Benisanó per bus and Metrovalencia és d'aproximadament 1 hr 22 min.
On puc pujar al bus a prop de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís per arribar a Benissanó?
Agafa la 94 bus des de la Burjassot - Centre Cultural Bombas Gens parada a prop de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís i Benissanó?
Baixa del bus a la Campanar - General Avilés (Illeta) estació, que és la més propera a Benissanó a Benisanó
Quan és l'últim Metrovalencia des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís fins a Benissanó?
El darrer Metrovalencia des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Valencia a Benissanó a Benisanó és la línia Llíria - Torrent Avinguda. Surt de la Campanar estació a les 4:29
Quan és l'últim bus des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís fins a Benissanó?
El darrer bus des de Joaquim Ballester (Imparell) - Pare Ferrís a Valencia a Benissanó a Benisanó és la línia València - Llíria - Gestalgar. Surt de la Pius XII - Campanar parada a les 8:06
Rutes populars
- Sueca a Torrent
- Bétera a Xàtiva
- Paterna a Benifaió
- Ferran El Catòlic 10 - Àngel Guimerà a Alfara Del Patriarca
- Machado a Alboraya
- L'Olleria a Xàtiva
- Alboraia Palmaret a Hospital Casa De La Salud
- Paterna a Massanassa
- Silla a Serra
- Bétera a La Pobla De Farnals
- Gandia a Carcaixent
- Llombai a Montroy
- Campanar a Sedaví
- Benifaió a Llíria
- Manises a Beniparrell
- Bétera a Moncada
- Plaça De Espanya (Parada Metro) [València] a Moncada
- Oliva a Miramar
- Paterna a Albuixech
- La Pobla De Farnals a Puçol