Com arribar de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central per bus?
De Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central per bus
Agafa un bus directe des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz: agafa la LC2 bus des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) estació a Av. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 26 min L’horari de bus des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Biblioteca Central a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióAv. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara)
- 2Espera a busLC2Hosp. Clínico
- 3Desplaça't a bus estacióAv. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina)ID 7018 min
- 4Caminar fins aBiblioteca CentralAvenida de la Economía590 m • 8 min
Ruta alternativa de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central per bus a través de L9
Agafa un bus directe des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz: agafa la L9 bus des de Ctra. Valverde 3 estació a Av. De Elvas 8 estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 36 min L’horari de bus des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Biblioteca Central a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. Valverde 3ID 1401.04 km • 14 min
- 2Espera a busL9Facultad de Medicina
- 3Desplaça't a bus estacióAv. De Elvas 8ID 178917 min
- 4Caminar fins aBiblioteca CentralAvenida de la Economía430 m • 6 min
Indicacions de transport públic des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central
Horari de Bus de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central
Rutes relacionades
- Av. Damián Téllez Lafuente, 47 a Biblioteca Central
- Av. Damián Téllez Lafuente, 48 a Biblioteca Central
- Estacion Ff.Cc. a Biblioteca Central
- Av. Antonio Masa Campos, 20 a Biblioteca Central
- Calle Gral. Manuel Saavedra Palmeiro, 9a a Biblioteca Central
- Calle Corte De Peleas 2 (Urb. La Atalaya) a Biblioteca Central
- Calle Corte De Peleas 7 (Urb. La Atalaya) a Biblioteca Central
- C/ Valparaíso a Biblioteca Central
- C/ Altagracia (Ida) a Biblioteca Central
- N-432 (Vuelta) a Biblioteca Central
- Calle Ntra. Sra. De Bótoa 2a a Biblioteca Central
- Hotel Golf Guadiana (Ida) a Biblioteca Central
- Aeropuerto De Badajoz a Biblioteca Central
- Calle K (Villafranco Del Guadiana) - Vuelta a Biblioteca Central
- Hotel Golf Guadiana (Vuelta) a Biblioteca Central
- Ctra. Ex-209 (Frente Mercoguadiana) a Biblioteca Central
- Plaza Mayor 5 (Novelda) a Biblioteca Central
- Sagrajas (Vuelta) a Biblioteca Central
- Ctra. Ex-209 (Mercoguadiana) a Biblioteca Central
- Calle Gurugú, 139 a Biblioteca Central
Ruta alternativa de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central per bus a través de L9
Agafa un bus directe des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz: agafa la L9 bus des de Ctra. Valverde 3 estació a Av. De Elvas 8 estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 36 min L’horari de bus des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Biblioteca Central a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. Valverde 3ID 1401.04 km • 14 min
- 2Espera a busL9Facultad de Medicina
- 3Desplaça't a bus estacióAv. De Elvas 8ID 178917 min
- 4Caminar fins aBiblioteca CentralAvenida de la Economía430 m • 6 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central?
La manera més ràpida triga 26 minuts, utilitzant Bus línia LC2.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central?
La ruta alternativa triga 36 minuts, utilitzant Bus línia L9.
Hi ha un bus directe entre Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) i Biblioteca Central a Badajoz?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz en 26 min
Quina línia de bus va des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz?
La línia LC2 bus va des de l'estació de Hosp. Clínico a prop de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a l'estació de Av. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina) a prop de Biblioteca Central a Badajoz
Quant de temps es triga a viatjar des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz amb bus?
El temps total de viatge entre Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) i Biblioteca Central a Badajoz per bus és d'aproximadament 26 min.
On puc pujar al bus a prop de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) per arribar a Biblioteca Central a Badajoz?
Agafa la LC2 bus des de la Hosp. Clínico parada a prop de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Badajoz.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) i Biblioteca Central a Badajoz?
Baixa del bus a la Av. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina) parada, que és la més propera a Biblioteca Central a Badajoz
Quan és l'últim bus des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz?
El darrer bus des de Av. Salvador Allende (Bda. De Santa Clara) a Biblioteca Central a Badajoz és la línia Hosp. Clínico - Universidad - Altozanos - Las Vaguadas. Surt de la Ctra. Valverde 3 parada a les 8:36.
Rutes populars
- Calle Santo Cristo De La Paz, 53 a Novelda del Guadiana
- Argüello Carvajal Teólogo Siglo Xvii, 23 (C/ Canarias) a Aulario Fac. Medicina
- Av. De Pardaleras, 46 a Biblioteca Central
- Av. Augusto Vázquez, 22 a Universidad De Extremadura
- Cardenal Cisneros, 48 a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Av. Santa Marina, 11 a Universidad De Extremadura
- Calle Gurugú a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Pza. 18 De Diciembre a Biblioteca Central
- Plaza La Libertad (Frente Tubasa) a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Plaza De La Libertad (Tubasa) a Centro De Especialidades Médicas
- Av. De Fernando Calzadilla, 16 a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Av. Ricardo Carapeto Zambrano (Antigua Ctra. De Madrid) a Universidad De Extremadura
- Av. Carolina Coronado (Est. Ff.Cc.) a Universidad De Extremadura
- Carolina Coronado a Aulario Fac. Medicina
- Av. Damián Téllez Lafuente, 9 (Altozano) a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Estación Autobuses a Universidad De Extremadura
- Plaza De La Libertad (Tubasa) a Polideportivo La Granadilla
- Avda. Del Perú a Universidad De Extremadura
- Urb. Los Montitos 3 a Biblioteca Central
- Plaza De La Libertad (Tubasa) a Edificio L (Rehabilitación)