Salta al contingut principal

Com arribar de Lastras Del Pozo a Caballar per bus?

De Lastras Del Pozo a Caballar per bus

Per arribar des de Lastras Del Pozo a Caballar a Madrid, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la SG-LAB bus des de Lastras Del Pozo estació a Segovia - Estación De Autobuses estació A continuació, hauràs de canviar a SG-ARA bus i, finalment, a agafa la DEMANDA bus des de Ies Hoces Del Duratón De Cantalejo estació a Caballar estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 4 hr 6 min L’horari de bus des de Lastras Del Pozo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Caballar a l’app Moovit.

246min
Bus - SG-LABSG-LAB
Bus - SG-ARASG-ARA
Bus - DEMANDADEMANDA
Surt de Lastras Del Pozo

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Lastras Del Pozo
  • 2
    Bus - SG-LABSG-LAB
    Espera a bus
    SG-LAB
    Segovia (Estación De Autobuses)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Segovia - Estación De Autobuses
    33 min
  • 4
    Bus - SG-ARASG-ARA
    Espera a bus
    SG-ARA
    Aranda De Duero (Estación De Autobuses)
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Cantalejo (Polvorín)
    44 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Ies Hoces Del Duratón De Cantalejo
    430 m • 6 min
  • 7
    Bus - DEMANDADEMANDA
    Espera a bus
    DEMANDA
    La Mata De Rosueros
  • 8
    Desplaça't a bus estació Caballar
    Desplaça't a bus estació
    Caballar
    18 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Lastras Del Pozo a Caballar

La distància entre Lastras Del Pozo, Madrid i Caballar, Madrid és aproximadament de 107.07 km, que normalment es pot recórrer en 246 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Lastras Del Pozo a Caballar abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Lastras Del Pozo a Caballar

Per consultar l’horari de bus de Lastras Del Pozo a Caballar amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Lastras Del Pozo) i la destinació (Caballar), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Lastras Del Pozo a Caballar?

    La manera més ràpida triga 246 minuts, utilitzant Bus línia SG-LAB, Bus línia SG-ARA, Bus línia DEMANDA.

  • Hi ha un bus directe entre Lastras Del Pozo i Caballar a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 4 hr 6 min.

  • Quina línia de bus va des de Lastras Del Pozo a Caballar a Madrid?

    La línia SG-LAB bus va des de l'estació de Segovia (Estación De Autobuses) a prop de Lastras Del Pozo a l'estació de Segovia - Estación De Autobuses. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Segovia - Estación De Autobuses a prop de Caballar a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Lastras Del Pozo a Caballar a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Lastras Del Pozo i Caballar a Madrid per bus és d'aproximadament 4 hr 6 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Lastras Del Pozo per arribar a Caballar a Madrid?

    Agafa la SG-LAB bus des de la Segovia (Estación De Autobuses) parada a prop de Lastras Del Pozo a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Lastras Del Pozo i Caballar a Madrid?

    Baixa del bus a la Segovia - Estación De Autobuses parada, que és la més propera a Caballar a Madrid