Com arribar de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar per Metrovalencia?
De Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar per Metrovalencia
Agafa un Metrovalencia directe des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar a Godella: agafa la 4 Metrovalencia des de Garbí estació a Mas Del Rosari estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 42 min L’horari de Metrovalencia des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Campolivar a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióGarbí440 m • 6 min
- 2Espera a Metrovalencia4Mas Del Rosari
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióMas Del Rosari18 min
- 4Caminar fins aCampolivarCalle de Guillem Tatay1.18 km • 16 min
De Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar per bus
Agafa un bus directe des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar a Godella: agafa la 135 bus des de València. Corts Valencianes (Parell) - Metro Beniferri estació a Paterna. Tomás Y Valiente - Campolivar estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 36 min L’horari de Metrovalencia des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Campolivar a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióValència. Corts Valencianes (Parell) - Metro BeniferriID 376940 m • 13 min
- 2Espera a bus135135A: Torre d'en Conill
- 3Desplaça't a bus estacióPaterna. Tomás Y Valiente - CampolivarID 357114 min
- 4Caminar fins aCampolivarCalle de Guillem Tatay730 m • 10 min
Indicacions de transport públic des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar
Horari de Metrovalencia de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Campolivar
- Parc De L'Oest - Germans Rivas [València] a Campolivar
- Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Campolivar
- Natzaret a Campolivar
- Moreres a Campolivar
- Oceanogràfic a Campolivar
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Campolivar
- Quatre Carreres a Campolivar
- Amado Granell - Montolivet a Campolivar
- Russafa a Campolivar
- Alacant a Campolivar
- Aldaia a Campolivar
- Loriguilla - Reva a Campolivar
- Font Del Barranc a Campolivar
- Pl. San Juan,19 a Campolivar
- C. Nou D Octubre - Front Complex Administratiu a Campolivar
- Albal a Campolivar
- Cementerio a Campolivar
- Piscina Parc Vedat a Campolivar
- Cid - Pere María Orts a Campolivar
De Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar per bus
Agafa un bus directe des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar a Godella: agafa la 135 bus des de València. Corts Valencianes (Parell) - Metro Beniferri estació a Paterna. Tomás Y Valiente - Campolivar estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 36 min L’horari de Metrovalencia des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Campolivar a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióValència. Corts Valencianes (Parell) - Metro BeniferriID 376940 m • 13 min
- 2Espera a bus135135A: Torre d'en Conill
- 3Desplaça't a bus estacióPaterna. Tomás Y Valiente - CampolivarID 357114 min
- 4Caminar fins aCampolivarCalle de Guillem Tatay730 m • 10 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar?
La manera més ràpida triga 42 minuts, utilitzant Metrovalencia línia 4.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar?
La ruta alternativa triga 36 minuts, utilitzant Bus línia 135.
Hi ha un Metrovalencia directe entre Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena i Campolivar?
Sí, hi ha un Metrovalencia directe que va des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Valencia a Campolivar a Godella a les 42 min.
Quina línia de Metrovalencia va des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar?
La línia 4 Metrovalencia va de l'estació de Garbí a prop de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Valencia fins a l'estació de Mas Del Rosari a prop de Campolivar a Godella.
Quant de temps es triga en viatjar des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena fins a Campolivar amb Metrovalencia?
El temps de viatge total entre Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Valencia i Campolivar a Godella per Metrovalencia és d'aproximadament 42 min.
On puc pujar al Metrovalencia a prop de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena per arribar a Campolivar?
Agafa la 4 Metrovalencia des de la Garbí estació a prop de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Valencia.
On puc baixar del Metrovalencia quan viatjo entre Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena i Campolivar?
Baixa del Metrovalencia a la Mas Del Rosari estació, que és la més propera a Campolivar a Godella
Quan és l'últim bus des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena fins a Campolivar?
El darrer bus des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Valencia a Campolivar a Godella és la línia La Canyada - Burjassot - València (Nocturn). Surt de la València. Corts Valencianes (Parell) - Metro Beniferri parada a les 5:18
Quan és el primer Metrovalencia des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Campolivar?
El primer Metrovalencia des de Equador (Parell) - Centre De Salut Assutzena a Valencia a Campolivar a Godella és M. del Rosari / Ll. Llarga Terramelar / Fira Valencia - Dr. Lluch. Surt de la Garbí estació a les 7:30.
Rutes populars
- Pl. Espanya a Llíria
- Paterna a L'Eliana
- Alaquàs a Valencia
- Aldaia a Massanassa
- Silla a Almussafes
- Burjassot - Godella a Hospital Dr. Moliner
- Barxeta a Xàtiva
- San Antonio De Benagéber a Paterna
- Llíria a Gestalgar
- Puçol a Paiporta
- Benimaclet a Catarroja
- Reus a Campo De Fútbol Municipal
- Benimaclet a Hospital La Fe - Torre C
- Bonrepòs I Mirambell a Tavernes Blanques
- Sagunto a Algemesí
- Enguera a Barxeta
- Masalavés a Valencia
- Cullera a Barx
- Catarroja a La Font D'En Carròs
- Alboraia Palmaret a Hospital de la Malvarrosa