Salta al contingut principal

Com arribar de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira per bus?

Horari de bus de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira

El bus 792 de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira surt un cop al dia a les 9:21. El trajecte dura uns 3 hr 40 min.

De Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira per bus

Per arribar des de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira a Pontevedra, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 792 bus des de Os Castros estació a Ceip San Xoán Bautista estació A continuació, hauràs de canviar a XG81748/49 bus i, finalment, a agafa la XG62803 bus des de Pasarela (Parada Bus/R. 1 estació a A Xunqueira estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 40 min L’horari de bus des de Quireza (Cerdedo-Cotobade) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Campus A Xunqueira a l’app Moovit.

220min
Camina fins a bus estació
Bus - 792792
Bus - XG81748/49XG81748/49
Bus - XG62803XG62803
Caminar fins a Campus A Xunqueira
Surt de Os Castros

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Os Castros
    ID 1043475
    60 m • 1 min
  • 2
    Bus - 792792
    Espera a bus
    792
    Ceip San Xoán Bautista
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ceip San Xoán Bautista
    ID 2037730
    23 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Cerdedo
    240 m • 4 min
  • 5
    Bus - XG81748/49XG81748/49
    Espera a bus
    XG81748/49
    Pontevedra - Vigo
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Rúa Doce de Novembro, 27 (Pontevedra)
    ID 36038-208
    31 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Pasarela (Parada Bus/R. 1
    30 m • 1 min
  • 8
    Bus - XG62803XG62803
    Espera a bus
    XG62803
    Xeve - Fontáns
  • 9
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    A Xunqueira
    3 min
  • 10
    Caminar fins a Campus A Xunqueira
    Caminar fins a
    Campus A Xunqueira
    590 m • 8 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Vigo.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira

La distància entre Quireza (Cerdedo-Cotobade), Pontevedra i Campus A Xunqueira, Pontevedra és aproximadament de 41.17 km, que normalment es pot recórrer en 220 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Pontevedra, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira

Per consultar l’horari de bus de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Quireza (Cerdedo-Cotobade)) i la destinació (Campus A Xunqueira), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira?

    La manera més ràpida triga 220 minuts, utilitzant Bus línia 792, Bus línia XG81748/49, Bus línia XG62803.

  • Hi ha un bus directe entre Quireza (Cerdedo-Cotobade) i Campus A Xunqueira?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 3 hr 40 min.

  • Quina línia de bus va des de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Campus A Xunqueira?

    La línia 792 bus va des de l'estació de Os Castros a prop de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Cerdedo-Cotobade fins a l'estació de Ceip San Xoán Bautista. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Ceip San Xoán Bautista a prop de Campus A Xunqueira a Pontevedra.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Quireza (Cerdedo-Cotobade) fins a Campus A Xunqueira amb bus?

    El temps de viatge total entre Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Cerdedo-Cotobade i Campus A Xunqueira a Pontevedra per bus és d'aproximadament 3 hr 40 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Quireza (Cerdedo-Cotobade) per arribar a Campus A Xunqueira?

    Agafa la 792 bus des de la Os Castros parada a prop de Quireza (Cerdedo-Cotobade) a Cerdedo-Cotobade.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Quireza (Cerdedo-Cotobade) i Campus A Xunqueira?

    Baixa del bus a la Ceip San Xoán Bautista parada, que és la més propera a Campus A Xunqueira a Pontevedra