Salta al contingut principal

Com arribar de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales per bus?

Horari de bus de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales

El bus 14 de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales circula de 7:25 a 23:32, amb sortides cada 15-25 min. El trajecte dura uns 53 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales per bus

Per arribar des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales a Córdoba, agafa la 14 bus des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) estació a Avda. De Libia estació. A continuació, agafa la E bus des de Avda. De Libia estació a Campus Rabanales estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 53 min L’horari de bus des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Campus De Rabanales a l’app Moovit.

53min
Bus - 1414
Bus - EE
Caminar fins a Campus De Rabanales
Surt de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera)
  • 2
    Bus - 1414
    Espera a bus
    14
    Fidiana
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Avda. De Libia
    ID 321
    13 min
  • 4
    Bus - EE
    Espera a bus
    E
    Barrio De Los Ángeles Final
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Campus Rabanales
    ID 808
    14 min
  • 6
    Caminar fins a Campus De Rabanales
    Caminar fins a
    Campus De Rabanales
    Calle Campus Universitario Rabanales
    700 m • 9 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Cordoba.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales

La distància entre Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera), Córdoba i Campus De Rabanales, Córdoba és aproximadament de 9.58 km, que normalment es pot recórrer en 53 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Córdoba, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales

Per consultar l’horari de bus de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera)) i la destinació (Campus De Rabanales), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales?

    La manera més ràpida triga 53 minuts, utilitzant Bus línia 14, Bus línia E.

  • Hi ha un bus directe entre Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) i Campus De Rabanales a Córdoba?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 53 min.

  • Quina línia de bus va des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales a Córdoba?

    La línia 14 bus va des de l'estació de Avda. De Libia a prop de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a l'estació de Campus Rabanales. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Campus Rabanales a prop de Campus De Rabanales a Córdoba

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Campus De Rabanales a Córdoba amb bus?

    El temps total de viatge entre Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) i Campus De Rabanales a Córdoba per bus és d'aproximadament 53 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) per arribar a Campus De Rabanales a Córdoba?

    Agafa la 14 bus des de la Avda. De Libia parada a prop de Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) a Córdoba.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Avda. Campo De La Verdad (Gasolinera) i Campus De Rabanales a Córdoba?

    Baixa del bus a la Campus Rabanales parada, que és la més propera a Campus De Rabanales a Córdoba