Salta al contingut principal

Com arribar de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales per bus?

De Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales per bus

Per arribar des de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales a Córdoba, agafa la 14 bus des de Virgen De La Fuensanta estació a Avda. De Libia estació. A continuació, agafa la E bus des de Avda. De Libia estació a Campus Rabanales estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 44 min L’horari de bus des de Virgen De La Fuensanta pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Campus De Rabanales a l’app Moovit.

44min
Bus - 1414
Bus - EE
Caminar fins a Campus De Rabanales
Surt de Virgen De La Fuensanta

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Virgen De La Fuensanta
  • 2
    Bus - 1414
    Espera a bus
    14
    Fidiana
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Avda. De Libia
    ID 321
    5 min
  • 4
    Bus - EE
    Espera a bus
    E
    Barrio De Los Ángeles Final
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Campus Rabanales
    ID 808
    14 min
  • 6
    Caminar fins a Campus De Rabanales
    Caminar fins a
    Campus De Rabanales
    Calle Campus Universitario Rabanales
    700 m • 9 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Cordoba.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales

La distància entre Virgen De La Fuensanta, Córdoba i Campus De Rabanales, Córdoba és aproximadament de 7.35 km, que normalment es pot recórrer en 44 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Córdoba, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales

Per consultar l’horari de bus de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Virgen De La Fuensanta) i la destinació (Campus De Rabanales), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales?

    La manera més ràpida triga 44 minuts, utilitzant Bus línia 14, Bus línia E.

  • Hi ha un bus directe entre Virgen De La Fuensanta i Campus De Rabanales a Córdoba?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 44 min.

  • Quina línia de bus va des de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales a Córdoba?

    La línia 14 bus va des de l'estació de Avda. De Libia a prop de Virgen De La Fuensanta a l'estació de Campus Rabanales. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Campus Rabanales a prop de Campus De Rabanales a Córdoba

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Virgen De La Fuensanta a Campus De Rabanales a Córdoba amb bus?

    El temps total de viatge entre Virgen De La Fuensanta i Campus De Rabanales a Córdoba per bus és d'aproximadament 44 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Virgen De La Fuensanta per arribar a Campus De Rabanales a Córdoba?

    Agafa la 14 bus des de la Avda. De Libia parada a prop de Virgen De La Fuensanta a Córdoba.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Virgen De La Fuensanta i Campus De Rabanales a Córdoba?

    Baixa del bus a la Campus Rabanales parada, que és la més propera a Campus De Rabanales a Córdoba