Com arribar de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán per bus?
Horari de bus de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán
El bus 18 de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán circula de 7:08 a 22:25, amb sortides cada 15-30 min. El trajecte dura uns 1 hr 16 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán per bus
Per arribar des de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán a Oviedo, agafa la 18 bus des de Viñao estació a Avda. La Costa - Continental estació. A continuació, agafa la GIJ bus des de Avda. La Costa - Continental estació a [Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 16 min L’horari de bus des de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Campus Del Milán a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióViñaoID 5971.47 km • 19 min
- 2Espera a bus18Nuevo Gijón
- 3Desplaça't a bus estacióAvda. La Costa - ContinentalID 465 min
- 4Espera a busGIJOviedo
- 5Desplaça't a bus estació[Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085]28 min
- 6Caminar fins aCampus Del MilánCalle Dr. Melquíades Cabal310 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán
Horari de Bus de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán
Rutes relacionades
- Tuilla a Campus Del Milán
- Gijón-Sanz Crespo a Campus Del Milán
- La Felguera N. Langreo-N. Llangréu a Campus Del Milán
- El Entrego La Oscura a Campus Del Milán
- Oviedo a Campus Del Milán
- [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470] a Campus Del Milán
- [Bobes] Amazon [Cta 21469] a Campus Del Milán
- Begoña a Campus Del Milán
- [Gijón/Xixón] Castilla 37 Avda [Cta 01550] a Campus Del Milán
- Campa De Torres a Campus Del Milán
- [Oviedo/Uviéu] Teodoro López Cuesta [Cta 21395] a Campus Del Milán
- [Cuadonga/Covadonga] El Peregrino [Cta 05421] a Campus Del Milán
- [Cangues D'Onís/Cangas De Onís] Estación Bus Cangas De Onís [Cta 07993] a Campus Del Milán
- [Oviedo/Uviéu] Atenas [Cta 17070] a Campus Del Milán
- Pablo Iglesias 82 - Codema a Campus Del Milán
- Camping Deva a Campus Del Milán
- [Cadavéu|Cadavedo] Rotonda Cadavéu [Cta 16975] a Campus Del Milán
- [Rellayo, El|Rellayu, El] La Cabaña [Cta 17161] a Campus Del Milán
- [Vioño] Vioño As-238 Km8 [Cta 21416] a Campus Del Milán
- [Vioño] Vioño As-238 Km8 [Cta 21417] a Campus Del Milán
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán?
La manera més ràpida triga 76 minuts, utilitzant Bus línia 18, Bus línia GIJ.
Hi ha un bus directe entre [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] i Campus Del Milán?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 16 min.
Quina línia de bus va des de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Campus Del Milán?
La línia 18 bus va des de l'estació de Viñao a prop de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Gijón fins a l'estació de Avda. La Costa - Continental. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Avda. La Costa - Continental a prop de Campus Del Milán a Oviedo.
Quant de temps es triga en viatjar des de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] fins a Campus Del Milán amb bus?
El temps de viatge total entre [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Gijón i Campus Del Milán a Oviedo per bus és d'aproximadament 1 hr 16 min.
On puc pujar al bus a prop de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] per arribar a Campus Del Milán?
Agafa la 18 bus des de la Viñao parada a prop de [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] a Gijón.
On puc baixar del bus quan viatjo entre [Castiello Bernueces] Glorieta Castiello [Cta 02025] i Campus Del Milán?
Baixa del bus a la Avda. La Costa - Continental parada, que és la més propera a Campus Del Milán a Oviedo
Rutes populars
- [Urbanización La Fresneda] Los Abedules [Cta 02346] a Lugones
- Siero a Llanera
- [Llangréu/Langreo] Sama - Plaza La Salve [Cta 00425] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- [Pola Llaviana, La/Pola De Laviana] Cidan [Cta 00462] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- Tineo a Aller
- Llanes a Poncebos
- [Remediu, El|Remedio, El] Cruce El Remediu [Cta 02148] a Facultad De Derecho
- Villablino a Cudillero
- [Pola Siero, La|Pola De Siero] Estación Bus Pola De Siero [Cta 00810] a Campus De El Cristo
- Avilés a Trubia
- [Avilés] Parque Del Muelle [Cta 00206] a Facultad De Derecho
- Oviedo a Pravia
- Llanera a Villaviciosa
- Cangas De Onís a Amieva
- [Oviedo/Uviéu] Pontón De Vaqueros [Cta 02056] a Campus Del Milán
- [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] a Las Regueras
- Ribadeo a Taramundi
- Soto Del Barco a Gijón
- [Ferradal] Armal [Cta 05799] a Roces
- Langreo a Bimenes