Salta al contingut principal

Com arribar de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán per bus?

Horari de bus de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán

El bus OVI de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán circula de 9:15 a 21:15, amb sortides cada 1 hr-4 hr. El trajecte dura uns 50 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán per bus

Per arribar des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán a Oviedo, agafa la OVI bus des de [Nava] La Barraca [Cta 02153] estació a [San Roque] Aramil [Cta 00974] estació. A continuació, agafa la OVI bus des de [San Roque] Aramil [Cta 00974] estació a [Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 50 min L’horari de bus des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Campus Del Milán a l’app Moovit.

50min
Camina fins a bus estació
Bus - OVIOVI
Bus - OVIOVI
Caminar fins a Campus Del Milán
Surt de [Nava] La Barraca [Cta 02153]

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    [Nava] La Barraca [Cta 02153]
    70 m • 1 min
  • 2
    Bus - OVIOVI
    Espera a bus
    OVI
    Oviedo
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    [San Roque] Aramil [Cta 00974]
    10 min
  • 4
    Bus - OVIOVI
    Espera a bus
    OVI
    Oviedo
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    [Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085]
    29 min
  • 6
    Caminar fins a Campus Del Milán
    Caminar fins a
    Campus Del Milán
    Calle Dr. Melquíades Cabal
    310 m • 4 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Asturias.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán

La distància entre [Nava] La Barraca [Cta 02152], Oviedo i Campus Del Milán, Oviedo és aproximadament de 32.69 km, que normalment es pot recórrer en 50 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Oviedo, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán

Per consultar l’horari de bus de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida ([Nava] La Barraca [Cta 02152]) i la destinació (Campus Del Milán), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán?

    La manera més ràpida triga 50 minuts, utilitzant Bus línia OVI, Bus línia OVI.

  • Hi ha un bus directe entre [Nava] La Barraca [Cta 02152] i Campus Del Milán?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 50 min.

  • Quina línia de bus va des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán?

    La línia OVI bus va des de l'estació de [Nava] La Barraca [Cta 02153] a prop de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Nava fins a l'estació de [San Roque] Aramil [Cta 00974]. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de [San Roque] Aramil [Cta 00974] a prop de Campus Del Milán a Oviedo.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] fins a Campus Del Milán amb bus?

    El temps de viatge total entre [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Nava i Campus Del Milán a Oviedo per bus és d'aproximadament 50 min.

  • On puc pujar al bus a prop de [Nava] La Barraca [Cta 02152] per arribar a Campus Del Milán?

    Agafa la OVI bus des de la [Nava] La Barraca [Cta 02153] parada a prop de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Nava.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre [Nava] La Barraca [Cta 02152] i Campus Del Milán?

    Baixa del bus a la [San Roque] Aramil [Cta 00974] parada, que és la més propera a Campus Del Milán a Oviedo

  • Quan és l'últim bus des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] fins a Campus Del Milán?

    El darrer bus des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Nava a Campus Del Milán a Oviedo és la línia Oviedo-Cangas de Onís [Semidirecto]. Surt de la [Nava] La Barraca [Cta 02153] parada a les 1:01

  • Quan és el primer tren des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Campus Del Milán?

    El primer tren des de [Nava] La Barraca [Cta 02152] a Nava a Campus Del Milán a Oviedo és Oviedo - Infiesto. Surt de la Nava estació a les 8:52.