Salta al contingut principal

Com arribar de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán per bus?

Horari de bus de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán

El bus OVI de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán circula de 7:44 a 19:39, amb sortides cada 1 hr 55 min-3 hr 55 min. El trajecte dura uns 41 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán per bus

Agafa un bus directe des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán a Oviedo: agafa la OVI bus des de [Moral] Moral [Cta 02191] estació a [Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085] estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 41 min L’horari de bus des de [Moral] Moral [Cta 02169] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Campus Del Milán a l’app Moovit.

41min
Camina fins a bus estació
Bus - OVIOVI
Caminar fins a Campus Del Milán
Surt de [Moral] Moral [Cta 02191]

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    [Moral] Moral [Cta 02191]
    10 m • 1 min
  • 2
    Bus - OVIOVI
    Espera a bus
    OVI
    Oviedo
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    [Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085]
    36 min
  • 4
    Caminar fins a Campus Del Milán
    Caminar fins a
    Campus Del Milán
    Calle Dr. Melquíades Cabal
    310 m • 4 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Asturias.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán

La distància entre [Moral] Moral [Cta 02169], Oviedo i Campus Del Milán, Oviedo és aproximadament de 28.82 km, que normalment es pot recórrer en 41 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Oviedo, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán

Per consultar l’horari de bus de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida ([Moral] Moral [Cta 02169]) i la destinació (Campus Del Milán), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán?

    La manera més ràpida triga 41 minuts, utilitzant Bus línia OVI.

  • Hi ha un bus directe entre [Moral] Moral [Cta 02169] i Campus Del Milán?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Sariego a Campus Del Milán a Oviedo a les 41 min.

  • Quina línia de bus va des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán?

    La línia OVI bus va de l'estació de [Moral] Moral [Cta 02191] a prop de [Moral] Moral [Cta 02169] a Sariego fins a l'estació de [Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085] a prop de Campus Del Milán a Oviedo.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de [Moral] Moral [Cta 02169] fins a Campus Del Milán amb bus?

    El temps de viatge total entre [Moral] Moral [Cta 02169] a Sariego i Campus Del Milán a Oviedo per bus és d'aproximadament 41 min.

  • On puc pujar al bus a prop de [Moral] Moral [Cta 02169] per arribar a Campus Del Milán?

    Agafa la OVI bus des de la [Moral] Moral [Cta 02191] parada a prop de [Moral] Moral [Cta 02169] a Sariego.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre [Moral] Moral [Cta 02169] i Campus Del Milán?

    Baixa del bus a la [Oviedo/Uviéu] Fernando Vela 12 - Campus Milán [Cta 05085] parada, que és la més propera a Campus Del Milán a Oviedo

  • Quan és el primer bus des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Campus Del Milán?

    El primer bus des de [Moral] Moral [Cta 02169] a Sariego a Campus Del Milán a Oviedo és Oviedo-Villaviciosa. Surt de la [Moral] Moral [Cta 02191] parada a les 9:44.