Salta al contingut principal

Com arribar de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo per bus?

De Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo per bus

Per arribar des de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 581 bus des de Ctra. M-501 - El Ventorro estació a Gta. Agricultores - Eras estació A continuació, hauràs de canviar a 575 bus i, finalment, a agafa la 571 bus des de Alberca - Instituto estació a Av. Montepríncipe - Facultad Informática estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 5 min The ride fare is 7,30 €. L’horari de bus des de Ctra. M-501 - El Ventorro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Campus Montegancedo a l’app Moovit.

65min7,30 €
Bus - 581581
Bus - 575575
Bus - 571571
Caminar fins a Campus Montegancedo
Surt de Ctra. M-501 - El Ventorro

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Ctra. M-501 - El Ventorro
  • 2
    Bus - 581581
    Espera a bus
    581
    Virgen Del Pilar - Jenaro Núñez
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Gta. Agricultores - Eras
    ID 8_21407
    1 min
  • 4
    Bus - 575575
    Espera a bus
    575
    Ctra. Villaviciosa - Est. Ferial De Boadilla
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Alberca - Instituto
    ID 8_09886
    17 min
  • 6
    Bus - 571571
    Espera a bus
    571
    Av. Las Águilas - Aluche
  • 7
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av. Montepríncipe - Facultad Informática
    ID 8_08771
    14 min
  • 8
    Caminar fins a Campus Montegancedo
    Caminar fins a
    Campus Montegancedo
    500 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo

La distància entre Ctra. M-501 - El Ventorro, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Campus Montegancedo, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és aproximadament de 21.68 km, que normalment es pot recórrer en 65 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo

Per consultar l’horari de bus de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Ctra. M-501 - El Ventorro) i la destinació (Campus Montegancedo), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo?

    La manera més ràpida triga 65 minuts, utilitzant Bus línia 581, Bus línia 575, Bus línia 571.

  • Hi ha un bus directe entre Ctra. M-501 - El Ventorro i Campus Montegancedo?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 5 min.

  • Quina línia de bus va des de Ctra. M-501 - El Ventorro a Campus Montegancedo?

    La línia 581 bus va des de l'estació de Gta. Agricultores - Eras a prop de Ctra. M-501 - El Ventorro a Cuenca Del Guadarrama fins a l'estació de Alberca - Instituto. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Alberca - Instituto a prop de Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Ctra. M-501 - El Ventorro fins a Campus Montegancedo amb bus?

    El temps de viatge total entre Ctra. M-501 - El Ventorro a Cuenca Del Guadarrama i Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 1 hr 5 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Ctra. M-501 - El Ventorro per arribar a Campus Montegancedo?

    Agafa la 581 bus des de la Gta. Agricultores - Eras parada a prop de Ctra. M-501 - El Ventorro a Cuenca Del Guadarrama.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Ctra. M-501 - El Ventorro i Campus Montegancedo?

    Baixa del bus a la Alberca - Instituto parada, que és la més propera a Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares

  • How much is the bus fare from Ctra. M-501 - El Ventorro to Campus Montegancedo?

    The ride from Ctra. M-501 - El Ventorro to Campus Montegancedo costs 7,30 €.