Com arribar de Miguel Hernández a Campus Montegancedo per bus and metro?
Horari de metro de Miguel Hernández a Campus Montegancedo
El metro M-1 de Miguel Hernández a Campus Montegancedo circula de 0:26 a 0:10, amb sortides cada 5 min-4 hr 30 min. El trajecte dura uns 1 hr 11 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Miguel Hernández a Campus Montegancedo per bus and metro
Per arribar des de Miguel Hernández a Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 2 metro línies and una bus línia: agafa la M-1 metro des de Miguel Hernández estació a Tribunal estació A continuació, hauràs de canviar a M-10 metro i, finalment, a agafa la 571 bus des de Ctra. Cchel. A Aravaca - Colonia Jardín estació a Av. Montepríncipe - Facultad Informática estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 11 min The ride fare is 5,00 €. L’horari de bus and metro des de Miguel Hernández pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Campus Montegancedo a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de metro estacióMiguel Hernández
- 2Espera a metroM-1Pinar de Chamartín
- 3Desplaça't a metro estacióTribunal20 min
- 4Espera a metroM-10Puerta del Sur
- 5Desplaça't a metro estacióColonia Jardín12 min
- 6Camina fins a bus estacióCtra. Cchel. A Aravaca - Colonia JardínID 8_0840910 m • 1 min
- 7Espera a bus571Av. Monte Segovia - Centro Comercial
- 8Desplaça't a bus estacióAv. Montepríncipe - Facultad InformáticaID 8_0875818 min
- 9Caminar fins aCampus Montegancedo500 m • 7 min
Indicacions de transport públic des de Miguel Hernández a Campus Montegancedo
Horari de Bus And Metro de Miguel Hernández a Campus Montegancedo
Rutes relacionades
- Puente De Vallecas a Campus Montegancedo
- Sierra Guadalupe a Campus Montegancedo
- Villa Vallecas a Campus Montegancedo
- Legazpi - Matadero a Campus Montegancedo
- Pío XII a Campus Montegancedo
- Marianistas a Campus Montegancedo
- Museo Reina Sofía a Campus Montegancedo
- Conde De Las Posadas a Campus Montegancedo
- Hospital Gregorio Marañón a Campus Montegancedo
- Canillejas a Campus Montegancedo
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Campus Montegancedo
- Moncloa a Campus Montegancedo
- Parque De La Vaguada a Campus Montegancedo
- Cuatro Caminos a Campus Montegancedo
- Legazpi a Campus Montegancedo
- Manuel Becerra a Campus Montegancedo
- Hospital De La Princesa a Campus Montegancedo
- Conde De Casal a Campus Montegancedo
- Pacífico a Campus Montegancedo
- Valmojado - Parque Aluche a Campus Montegancedo
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Miguel Hernández a Campus Montegancedo?
La manera més ràpida triga 71 minuts, utilitzant Metro línia M-1, Metro línia M-10, Bus línia 571.
Hi ha un metro directe entre Miguel Hernández i Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 metro línies and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 11 min.
Quina línia de metro va des de Miguel Hernández a Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-1 metro va des de l'estació de Tribunal a prop de Miguel Hernández a l'estació de Colonia Jardín. Des d'allà, hauràs d'agafar una metro línia and una bus línia fins a l'estació de Colonia Jardín a prop de Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Miguel Hernández a Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro and bus?
El temps total de viatge entre Miguel Hernández i Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro and bus és d'aproximadament 1 hr 11 min.
On puc pujar al metro a prop de Miguel Hernández per arribar a Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-1 metro des de la Tribunal estació a prop de Miguel Hernández a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Miguel Hernández i Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la Colonia Jardín parada, que és la més propera a Campus Montegancedo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
How much is the total metro and bus fare from Miguel Hernández to Campus Montegancedo?
The ride from Miguel Hernández to Campus Montegancedo costs 5,00 €.
Rutes populars
- Plaza De Castilla a Pozuelo De Alarcón
- Moncloa a Hospital Montepríncipe
- Madrid Airport Terminal 4 a Conde De Casal
- Intercambiador De Moncloa a Hospital Universitario de Fuenlabrada (Hospital Univ. de Fuenlabra)
- Ventas a Aeropuerto - Barajas T1
- Manuel Becerra a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Legazpi a Fuenlabrada
- Barajas a Intercambiador De Avenida De América
- Fuenlabrada Central a Yuncos
- Pacífico a Estadio Santiago Bernabéu
- Colmenar Viejo a Madrid Airport Terminal 4
- Leganés a Madrid
- Nuevos Ministerios Madrid Metro a Rubén Darío Madrid Metro
- Chamartín a Galapagar
- Ciudad Lineal a Aeropuerto T1 T2 T3
- Aeropuerto T4 a Ópera Madrid Metro
- La Latina a Fuenlabrada
- Majadahonda a Torrejón De Ardoz
- Tres Cantos a Getafe
- Torrejón De Ardoz a Tres Cantos