Salta al contingut principal

Com arribar de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque per bus?

De Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque per bus

Per arribar des de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque a La Sagra, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la VCM-019 bus des de El Casar - Urb. Valdelosllanos estació a Estación De Autobuses De Guadalajara estació A continuació, hauràs de canviar a VCM-605 bus i, finalment, a agafa la 464 bus des de Intercambiador De Plaza Elíptica estació a Carranque - Pza. De Las Heras estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 6 hr 50 min L’horari de bus des de Valdelosllanos - Rojo Cereza pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Carranque a l’app Moovit.

410min
Camina fins a bus estació
Bus - VCM-019VCM-019
Bus - VCM-605VCM-605
Bus - 464464
Caminar fins a Carranque
Surt de El Casar - Urb. Valdelosllanos

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    El Casar - Urb. Valdelosllanos
    1.22 km • 16 min
  • 2
    Bus - VCM-019VCM-019
    Espera a bus
    VCM-019
    Guadalajara (Hospital)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De Guadalajara
    ID 8_20067
    58 min
  • 4
    Bus - VCM-605VCM-605
    Espera a bus
    VCM-605
    Toledo (Ciudad Directo)
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador De Plaza Elíptica
    ID 8_17041
    60 min
  • 6
    Bus - 464464
    Espera a bus
    464
    Yunclillos - General Varela
  • 7
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Carranque - Pza. De Las Heras
    ID 8_18416
    69 min
  • 8
    Caminar fins a Carranque
    Caminar fins a
    Carranque
    Calle de Aguas
    170 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque

La distància entre Valdelosllanos - Rojo Cereza, La Sagra i Carranque, La Sagra és aproximadament de 155.14 km, que normalment es pot recórrer en 410 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a La Sagra, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque

Per consultar l’horari de bus de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Valdelosllanos - Rojo Cereza) i la destinació (Carranque), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque?

    La manera més ràpida triga 410 minuts, utilitzant Bus línia VCM-019, Bus línia VCM-605, Bus línia 464.

  • Hi ha un bus directe entre Valdelosllanos - Rojo Cereza i Carranque?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 6 hr 50 min.

  • Quina línia de bus va des de Valdelosllanos - Rojo Cereza a Carranque?

    La línia VCM-019 bus va des de l'estació de El Casar - Urb. Valdelosllanos a prop de Valdelosllanos - Rojo Cereza a El Casar fins a l'estació de Guadalajara (Hospital). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Guadalajara (Hospital) a prop de Carranque a La Sagra.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Valdelosllanos - Rojo Cereza fins a Carranque amb bus?

    El temps de viatge total entre Valdelosllanos - Rojo Cereza a El Casar i Carranque a La Sagra per bus és d'aproximadament 6 hr 50 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Valdelosllanos - Rojo Cereza per arribar a Carranque?

    Agafa la VCM-019 bus des de la El Casar - Urb. Valdelosllanos parada a prop de Valdelosllanos - Rojo Cereza a El Casar.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Valdelosllanos - Rojo Cereza i Carranque?

    Baixa del bus a la Guadalajara (Hospital) parada, que és la més propera a Carranque a La Sagra