Salta al contingut principal

Com arribar de Bar Machaco (Cudon) a Cartes per bus?

De Bar Machaco (Cudon) a Cartes per bus

Per arribar des de Bar Machaco (Cudon) a Cartes a Cartes, agafa la ESTACION MOGRO-TORRELAVEGA bus des de Bar Machaco (Cudon) estació a Estacion Autobuses (Torrelavega) estació. A continuació, agafa la TORRELAVEGA-LOS CORRALES-SELAYA bus des de Estacion Autobuses (Torrelavega) estació a La Iglesia (Cartes) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 51 min L’horari de bus des de Bar Machaco (Cudon) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Cartes a l’app Moovit.

51min
Bus - ESTACION MOGRO-TORRELAVEGAESTACION MOGRO-TORRELAVEGA
Bus - TORRELAVEGA-LOS CORRALES-SELAYATORRELAVEGA-LOS CORRALES-SELAYA
Caminar fins a Cartes
Surt de Bar Machaco (Cudon)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Bar Machaco (Cudon)
  • 2
    Bus - ESTACION MOGRO-TORRELAVEGAESTACION MOGRO-TORRELAVEGA
    Espera a bus
    ESTACION MOGRO-TORRELAVEGA
    Estacion Autobuses (Torrelavega)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estacion Autobuses (Torrelavega)
    19 min
  • 4
    Bus - TORRELAVEGA-LOS CORRALES-SELAYATORRELAVEGA-LOS CORRALES-SELAYA
    Espera a bus
    TORRELAVEGA-LOS CORRALES-SELAYA
    La Iglesia (Mata)
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    La Iglesia (Cartes)
    15 min
  • 6
    Caminar fins a Cartes
    Caminar fins a
    Cartes
    Calle Camino Real
    180 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Bar Machaco (Cudon) a Cartes

La distància entre Bar Machaco (Cudon) i Cartes és d'aproximadament 13.09 km. Aquest trajecte sol durar uns 51 min. Moovit et mostrarà com anar de Bar Machaco (Cudon) a Cartes amb bus, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Cartes.

Horari de Bus de Bar Machaco (Cudon) a Cartes

Per consultar l’horari de bus de Bar Machaco (Cudon) a Cartes amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Bar Machaco (Cudon)) i la destinació (Cartes), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Bar Machaco (Cudon) a Cartes?

    La manera més ràpida triga 51 minuts, utilitzant Bus línia ESTACION MOGRO-TORRELAVEGA, Bus línia TORRELAVEGA-LOS CORRALES-SELAYA.

  • Hi ha un bus directe entre Bar Machaco (Cudon) i Cartes?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 51 min.

  • Quina línia de bus va des de Bar Machaco (Cudon) a Cartes?

    La línia ESTACION MOGRO-TORRELAVEGA bus va des de l'estació de Estacion Autobuses (Torrelavega) a prop de Bar Machaco (Cudon) a Miengo fins a l'estació de La Iglesia (Cartes). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de La Iglesia (Cartes) a prop de Cartes.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Bar Machaco (Cudon) fins a Cartes amb bus?

    El temps de viatge total entre Bar Machaco (Cudon) a i Cartes a per bus és d'aproximadament 51 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Bar Machaco (Cudon) per arribar a Cartes?

    Agafa la ESTACION MOGRO-TORRELAVEGA bus des de la Estacion Autobuses (Torrelavega) parada a prop de Bar Machaco (Cudon) a Miengo.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Bar Machaco (Cudon) i Cartes?

    Baixa del bus a la La Iglesia (Cartes) parada, que és la més propera a Cartes