Com arribar de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera per bus?
Horari de bus de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera
El bus OVI de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera circula de 6:39 a 22:09, amb sortides cada 30 min-2 hr. El trajecte dura uns 2 hr 50 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera per bus
Per arribar des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera a Aller, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la OVI bus des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296] estació a [Oviedo/Uviéu] Hermanos Pidal 14 [Cta 02667] estació A continuació, hauràs de canviar a OVI bus i, finalment, a agafa la COL bus des de [Col.Lanzo|Collanzo] Col.Lanzo [Cta 05874] estació a [Casomera] Casomera [Cta 05876] estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 50 min L’horari de bus des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Casomera a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estació[Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296]200 m • 3 min
- 2Espera a busOVIOviedo
- 3Desplaça't a bus estació[Oviedo/Uviéu] Hermanos Pidal 14 [Cta 02667]44 min
- 4Camina fins a bus estació[Oviedo/Uviéu] Angel Muñiz Toca [Cta 02631]180 m • 3 min
- 5Espera a busOVIFelechosa
- 6Desplaça't a bus estació[Col.Lanzo|Collanzo] Col.Lanzo [Cta 05874]69 min
- 7Espera a busCOLCasomera
- 8Desplaça't a bus estació[Casomera] Casomera [Cta 05876]10 min
- 9Caminar fins aCasomeraCollanzo-Casomera50 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera
Horari de Bus de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera
Rutes relacionades
- Gijón-Sanz Crespo a Casomera
- Oviedo a Casomera
- [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470] a Casomera
- [Bobes] Amazon [Cta 21469] a Casomera
- [Gijón/Xixón] Castilla 37 Avda [Cta 01550] a Casomera
- [Cangues D'Onís/Cangas De Onís] Estación Bus Cangas De Onís [Cta 07993] a Casomera
- [Oviedo/Uviéu] Atenas [Cta 17070] a Casomera
- [Cadavéu|Cadavedo] Rotonda Cadavéu [Cta 16975] a Casomera
- [Pola Siero, La|Pola De Siero] Alcalde Parrondo [Cta 17240] a Casomera
- [Cerdeño] Cruce Las Matas [Cta 17259] a Casomera
- Villabona a Casomera
- Ferroñes a Casomera
- Cancienes a Casomera
- Nubledo a Casomera
- Los Campos a Casomera
- Villalegre a Casomera
- Avilés a Casomera
- La Corredoria a Casomera
- Lugones a Casomera
- San Juan De La Nieva a Casomera
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera?
La manera més ràpida triga 170 minuts, utilitzant Bus línia OVI, Bus línia OVI, Bus línia COL.
Hi ha un bus directe entre [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] i Casomera?
No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 2 hr 50 min.
Quina línia de bus va des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Casomera?
La línia OVI bus va des de l'estació de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296] a prop de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Langreo fins a l'estació de [Oviedo/Uviéu] Hermanos Pidal 14 [Cta 02667]. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de [Oviedo/Uviéu] Hermanos Pidal 14 [Cta 02667] a prop de Casomera a Aller.
Quant de temps es triga en viatjar des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] fins a Casomera amb bus?
El temps de viatge total entre [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Langreo i Casomera a Aller per bus és d'aproximadament 2 hr 50 min.
On puc pujar al bus a prop de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] per arribar a Casomera?
Agafa la OVI bus des de la [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296] parada a prop de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] a Langreo.
On puc baixar del bus quan viatjo entre [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00399] i Casomera?
Baixa del bus a la [Oviedo/Uviéu] Hermanos Pidal 14 [Cta 02667] parada, que és la més propera a Casomera a Aller
Rutes populars
- Vegadeo a Ribadeo
- [Mieres Del Camín] Hospital Álvarez-Buylla [Cta 16745] a Facultad De Biología
- [Avilés] Parque Del Muelle [Cta 00205] a Aulario Norte
- [Pola Siero, La|Pola De Siero] Estación Bus Pola De Siero [Cta 00810] a Lugones
- Gijón a Yernes Y Tameza
- [Escampleru, L'|Escamplero] L'Escampleru [Cta 04078] a Campus Del Milán
- Aller a Posada De Valdeón
- Llanera a Grado
- [Oviedo/Uviéu] Pontón De Vaqueros [Cta 07421] a Campus De El Cristo
- Muros De Nalón a Boal
- [Oviedo/Uviéu] Pontón De Vaqueros [Cta 02056] a Campus Del Milán
- Villaviciosa a Colunga
- [Lugones/Llugones] El Castro [Cta 02313] a Campus De El Cristo
- Ibias a Oviedo
- [Sotón, El] Pozo El Sotón [Cta 00441] a Aulario Norte
- Castropol a Avilés
- [Veguín|Tudela Veguín] Paulino García 121 [Cta 01302] a Trubia
- [Vegas, Las/Vegues, Les] Principado 12 Avda [Cta 01080] a Campus De El Cristo
- Cudillero a Llanes
- Santa Eulalia De Oscos a Castropol