Salta al contingut principal

Com arribar de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Casomera per bus?

De [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Casomera per bus

Per arribar des de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Casomera a Aller, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la LUA bus des de [Granda, La] La Granda 2 - Polígono Tabaza [Cta 02823] estació a [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Fl- Pepe Cosmen [Cta 01549] estació A continuació, hauràs de canviar a OVI bus i, finalment, a agafa la COL bus des de [Col.Lanzo|Collanzo] Col.Lanzo [Cta 05874] estació a [Casomera] Casomera [Cta 05876] estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 56 min

176min
Camina fins a bus estació
Bus - LUALUA
Bus - OVIOVI
Bus - COLCOL
Caminar fins a Casomera
Surt de [Granda, La] La Granda 2 - Polígono Tabaza [Cta 02823]

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    [Granda, La] La Granda 2 - Polígono Tabaza [Cta 02823]
    280 m • 4 min
  • 2
    Bus - LUALUA
    Espera a bus
    LUA
    Oviedo
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Fl- Pepe Cosmen [Cta 01549]
    25 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470]
    220 m • 3 min
  • 5
    Bus - OVIOVI
    Espera a bus
    OVI
    Felechosa
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    [Col.Lanzo|Collanzo] Col.Lanzo [Cta 05874]
    79 min
  • 7
    Bus - COLCOL
    Espera a bus
    COL
    Casomera
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    [Casomera] Casomera [Cta 05876]
    10 min
  • 9
    Caminar fins a Casomera
    Caminar fins a
    Casomera
    Collanzo-Casomera
    50 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Asturias.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Casomera

La distància entre [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825], Aller i Casomera, Aller és aproximadament de 83.48 km, que normalment es pot recórrer en 176 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Casomera abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Aller, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Estacions de transport públic properes a [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825]

[Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] es troba a [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825], Aller i l'estació de transport públic més propera és [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02826].

Estacions de Tren properes a [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825]:

  • Trasona
  • Gudín Laminación
  • Zanzabornín

Estacions de Bus properes a [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825]:

  • [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02826]
  • [Granda, La] La Granda 2 - Polígono Tabaza [Cta 02824]
  • [Granda, La] La Granda 2 - Polígono Tabaza [Cta 02823]

Estacions de transport públic properes a Casomera, Aller

Casomera es troba a Collanzo-Casomera, Aller i l'estació de transport públic més propera és [Casomera] Casomera [Cta 05877].

Estacions de Bus properes a Casomera:

  • [Casomera] Casomera [Cta 05877]
  • [Casomera] Casomera [Cta 05876]

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Casomera?

    La manera més ràpida triga 176 minuts, utilitzant Bus línia LUA, Bus línia OVI, Bus línia COL.

  • Hi ha un bus directe entre [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] i Casomera?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 2 hr 56 min.

  • Quina línia de bus va des de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Casomera?

    La línia LUA bus va des de l'estació de [Granda, La] La Granda 2 - Polígono Tabaza [Cta 02823] a prop de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Carreño fins a l'estació de Oviedo. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Oviedo a prop de Casomera a Aller.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] fins a Casomera amb bus?

    El temps de viatge total entre [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Carreño i Casomera a Aller per bus és d'aproximadament 2 hr 56 min.

  • On puc pujar al bus a prop de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] per arribar a Casomera?

    Agafa la LUA bus des de la [Granda, La] La Granda 2 - Polígono Tabaza [Cta 02823] parada a prop de [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] a Carreño.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre [Granda, La] Polígono Tabaza I - Logrezana [Cta 02825] i Casomera?

    Baixa del bus a la Oviedo parada, que és la més propera a Casomera a Aller