Salta al contingut principal

Com arribar de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela per bus?

Horari de bus de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela

El bus 546 de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela circula de 6:38 a 18:44, amb sortides cada 1 hr 5 min-3 hr 5 min. El trajecte dura uns 4 hr 58 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela per bus

Per arribar des de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela a Madrid, agafa la 546 bus des de Av. De La Constitución - Cerro estació a Av. Castilla - Parque San Sebastián estació. A continuació, agafa la VAC226 bus des de Av. Castilla - Parque San Sebastián estació a Castillo De Bayuela - P.º Castilla La Mancha estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 4 hr 58 min L’horari de bus des de Rozas De Puerto Real pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Castillo De Bayuela a l’app Moovit.

298min
Camina fins a bus estació
Bus - 546546
Bus - VAC226VAC226
Surt de Av. De La Constitución - Cerro

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Av. De La Constitución - Cerro
    ID 8_16389
    70 m • 1 min
  • 2
    Bus - 546546
    Espera a bus
    546
    Intercambiador De Plaza Elíptica (Nivel -1)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av. Castilla - Parque San Sebastián
    ID 8_08958
    72 min
  • 4
    Bus - VAC226VAC226
    Espera a bus
    VAC226
    El Real de San Vicente
  • 5
    Desplaça't a bus estació Castillo De Bayuela - P.º Castilla La Mancha
    Desplaça't a bus estació
    Castillo De Bayuela - P.º Castilla La Mancha
    115 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela

La distància entre Rozas De Puerto Real, Madrid i Castillo De Bayuela, Madrid és aproximadament de 144.03 km, que normalment es pot recórrer en 298 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela

Per consultar l’horari de bus de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Rozas De Puerto Real) i la destinació (Castillo De Bayuela), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela?

    La manera més ràpida triga 298 minuts, utilitzant Bus línia 546, Bus línia VAC226.

  • Hi ha un bus directe entre Rozas De Puerto Real i Castillo De Bayuela a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 4 hr 58 min.

  • Quina línia de bus va des de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela a Madrid?

    La línia 546 bus va des de l'estació de Av. De La Constitución - Cerro a prop de Rozas De Puerto Real a l'estació de Av. Castilla - Parque San Sebastián. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Av. Castilla - Parque San Sebastián a prop de Castillo De Bayuela a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Rozas De Puerto Real a Castillo De Bayuela a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Rozas De Puerto Real i Castillo De Bayuela a Madrid per bus és d'aproximadament 4 hr 58 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Rozas De Puerto Real per arribar a Castillo De Bayuela a Madrid?

    Agafa la 546 bus des de la Av. De La Constitución - Cerro parada a prop de Rozas De Puerto Real a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Rozas De Puerto Real i Castillo De Bayuela a Madrid?

    Baixa del bus a la Av. Castilla - Parque San Sebastián parada, que és la més propera a Castillo De Bayuela a Madrid