Salta al contingut principal

Com arribar de El Casar a Cebolla per bus and tren?

De El Casar a Cebolla per bus and tren

Per arribar des de El Casar a Cebolla a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia: agafa la 184 bus des de La Unión - Juan Carlos I estació a Intercambiador De Plaza De Castilla estació A continuació, hauràs de canviar a C10 tren i, finalment, a agafa la VAC087 bus des de Intercambiador De Príncipe Pío estació a Carretera De Malpica (Talavera), Cebolla estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 4 hr 46 min L’horari de bus and tren des de El Casar pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Cebolla a l’app Moovit.

286min
Camina fins a bus estació
Bus - 184184
Tren - C10
Bus - VAC087VAC087
Surt de La Unión - Juan Carlos I

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    La Unión - Juan Carlos I
    ID 8_18758
    30 m • 1 min
  • 2
    Bus - 184184
    Espera a bus
    184
    Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -3, Islas 1 Y 2)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador De Plaza De Castilla
    ID 8_17472
    51 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Chamartín
    970 m • 13 min
  • 5
    Tren - C10
    Espera a tren
    C10
    Villalba De Guadarrama
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Príncipe Pío
    25 min
  • 7
    Bus - VAC087VAC087
    Espera a bus
    VAC087
    907: La Puebla De Montalbán - Talavera De La Reina
  • 8
    Desplaça't a bus estació Carretera De Malpica (Talavera), Cebolla
    Desplaça't a bus estació
    Carretera De Malpica (Talavera), Cebolla
    135 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de El Casar a Cebolla

La distància entre El Casar, Madrid i Cebolla, Madrid és aproximadament de 179 km, que normalment es pot recórrer en 286 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de El Casar a Cebolla abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de El Casar a Cebolla

Per consultar l’horari de bus and tren de El Casar a Cebolla amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (El Casar) i la destinació (Cebolla), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de El Casar a Cebolla?

    La manera més ràpida triga 286 minuts, utilitzant Bus línia 184, Tren línia C10, Bus línia VAC087.

  • Hi ha un bus directe entre El Casar i Cebolla a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 4 hr 46 min.

  • Quina línia de bus va des de El Casar a Cebolla a Madrid?

    La línia 184 bus va des de l'estació de La Unión - Juan Carlos I a prop de El Casar a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -3, Islas 1 Y 2). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia fins a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -3, Islas 1 Y 2) a prop de Cebolla a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de El Casar a Cebolla a Madrid amb bus and tren?

    El temps total de viatge entre El Casar i Cebolla a Madrid per bus and tren és d'aproximadament 4 hr 46 min.

  • On puc pujar al bus a prop de El Casar per arribar a Cebolla a Madrid?

    Agafa la 184 bus des de la La Unión - Juan Carlos I parada a prop de El Casar a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre El Casar i Cebolla a Madrid?

    Baixa del bus a la Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -3, Islas 1 Y 2) parada, que és la més propera a Cebolla a Madrid