Salta al contingut principal

Com arribar de El Casar a Cercedilla per bus and metro?

De El Casar a Cercedilla per bus and metro

Per arribar des de El Casar a Cercedilla a Madrid, agafa la M-3 metro des de El Casar estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 684 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Ctra. M-622 - Est. Cercedilla estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 42 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus and metro des de El Casar pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Cercedilla a l’app Moovit.

102min4,50 €
Metro - M-3
Metro - M-3
Bus - 684684
Caminar fins a Cercedilla
Surt de El Casar

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de metro estació
    Comença des de metro estació
    El Casar
  • 2
    Metro - M-3
    Espera a metro
    M-3
    Moncloa
  • 3
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Moncloa
    31 min
  • 4
    Bus - 684684
    Espera a bus
    684
    Ctra. M-622 - Av. Manuel Glez. Amezúa
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ctra. M-622 - Est. Cercedilla
    ID 8_09268
    63 min
  • 6
    Caminar fins a Cercedilla
    Caminar fins a
    Cercedilla
    20 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de El Casar a Cercedilla

La distància entre El Casar, Madrid i Cercedilla, Madrid és aproximadament de 70.13 km, que normalment es pot recórrer en 102 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de El Casar a Cercedilla abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de El Casar a Cercedilla

Per consultar l’horari de bus and metro de El Casar a Cercedilla amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (El Casar) i la destinació (Cercedilla), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de El Casar a Cercedilla?

    La manera més ràpida triga 102 minuts, utilitzant Metro línia M-3, Bus línia 684.

  • Hi ha un metro directe entre El Casar i Cercedilla?

    No, hauràs d'agafar una metro línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 42 min.

  • Quina línia de metro va des de El Casar a Cercedilla?

    La línia M-3 metro va des de l'estació de Moncloa a prop de El Casar a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares fins a l'estació de Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Moncloa a prop de Cercedilla a Madrid.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de El Casar fins a Cercedilla amb metro and bus?

    El temps de viatge total entre El Casar a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Cercedilla a Madrid per metro and bus és d'aproximadament 1 hr 42 min.

  • On puc pujar al metro a prop de El Casar per arribar a Cercedilla?

    Agafa la M-3 metro des de la Moncloa estació a prop de El Casar a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.

  • On puc baixar del metro quan viatjo entre El Casar i Cercedilla?

    Baixa del metro a la Moncloa parada, que és la més propera a Cercedilla a Madrid

  • How much is the metro fare from El Casar to Cercedilla?

    The ride from El Casar to Cercedilla costs 4,50 €.