Salta al contingut principal

Com arribar de Caserío De Fonseca a Chauchina per bus?

De Caserío De Fonseca a Chauchina per bus

Per arribar des de Caserío De Fonseca a Chauchina a Chauchina, agafa la CI3 bus des de Caserío De Fonseca estació a Calle Iznalloz 1a estació. A continuació, agafa la CI2 bus des de Calle Iznalloz 1a estació a Carrera De La Virgen 3 estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 36 min L’horari de bus des de Caserío De Fonseca pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Chauchina a l’app Moovit.

36min
Bus - CI3CI3
Bus - CI2CI2
Caminar fins a Chauchina
Surt de Caserío De Fonseca

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Caserío De Fonseca
  • 2
    Bus - CI3CI3
    Espera a bus
    CI3
    Avda. De La Estación 3
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Calle Iznalloz 1a
    5 min
  • 4
    Bus - CI2CI2
    Espera a bus
    CI2
    Intercambiador Sur
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Carrera De La Virgen 3
    ID Líneas 240-241-242-336
    24 min
  • 6
    Caminar fins a Chauchina
    Caminar fins a
    Chauchina
    Plaza de la Constitución
    180 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Granada.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Caserío De Fonseca a Chauchina

La distància entre Caserío De Fonseca i Chauchina és d'aproximadament 20.54 km. Aquest trajecte sol durar uns 36 min. Moovit et mostrarà com anar de Caserío De Fonseca a Chauchina amb bus, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Chauchina.

Horari de Bus de Caserío De Fonseca a Chauchina

Per consultar l’horari de bus de Caserío De Fonseca a Chauchina amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Caserío De Fonseca) i la destinació (Chauchina), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Caserío De Fonseca a Chauchina?

    La manera més ràpida triga 36 minuts, utilitzant Bus línia CI3, Bus línia CI2.

  • Hi ha un bus directe entre Caserío De Fonseca i Chauchina?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 36 min.

  • Quina línia de bus va des de Caserío De Fonseca a Chauchina?

    La línia CI3 bus va des de l'estació de Calle Iznalloz 1a a prop de Caserío De Fonseca a Peligros fins a l'estació de Carrera De La Virgen 3. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Carrera De La Virgen 3 a prop de Chauchina.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Caserío De Fonseca fins a Chauchina amb bus?

    El temps de viatge total entre Caserío De Fonseca a i Chauchina a per bus és d'aproximadament 36 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Caserío De Fonseca per arribar a Chauchina?

    Agafa la CI3 bus des de la Calle Iznalloz 1a parada a prop de Caserío De Fonseca a Peligros.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Caserío De Fonseca i Chauchina?

    Baixa del bus a la Carrera De La Virgen 3 parada, que és la més propera a Chauchina