Salta al contingut principal

Com arribar de Santa María Del Cubillo a Codorniz per bus?

De Santa María Del Cubillo a Codorniz per bus

Per arribar des de Santa María Del Cubillo a Codorniz a Madrid, agafa la VAC-223 bus des de Aldeavieja estació a Estacion Sur De Autobuses estació. A continuació, agafa la VAC-160 bus des de Estacion Sur De Autobuses estació a Ctra. N-601 - Montuenga estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 13 min L’horari de bus des de Santa María Del Cubillo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Codorniz a l’app Moovit.

193min
Bus - VAC-223VAC-223
Bus - VAC-160VAC-160
Caminar fins a Codorniz
Surt de Aldeavieja

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Santa María Del Cubillo
  • 2
    Bus - VAC-223VAC-223
    Espera a bus
    VAC-223
    Ruta 1: Madrid
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estacion Sur De Autobuses
    ID 8_06165
    81 min
  • 4
    Bus - VAC-160VAC-160
    Espera a bus
    VAC-160
    Madrid - Astorga
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ctra. N-601 - Montuenga
    88 min
  • 6
    Caminar fins a Codorniz
    Caminar fins a
    Codorniz
    980 m • 13 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Santa María Del Cubillo a Codorniz

La distància entre Santa María Del Cubillo, Madrid i Codorniz, Madrid és aproximadament de 233.85 km, que normalment es pot recórrer en 193 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Santa María Del Cubillo a Codorniz abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Santa María Del Cubillo a Codorniz

Per consultar l’horari de bus de Santa María Del Cubillo a Codorniz amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Santa María Del Cubillo) i la destinació (Codorniz), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Santa María Del Cubillo a Codorniz?

    La manera més ràpida triga 193 minuts, utilitzant Bus línia VAC-223, Bus línia VAC-160.

  • Hi ha un bus directe entre Santa María Del Cubillo i Codorniz a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 3 hr 13 min.

  • Quina línia de bus va des de Santa María Del Cubillo a Codorniz a Madrid?

    La línia VAC-223 bus va des de l'estació de Ruta 1: Madrid a prop de Santa María Del Cubillo a l'estació de Estacion Sur De Autobuses. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Estacion Sur De Autobuses a prop de Codorniz a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Santa María Del Cubillo a Codorniz a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Santa María Del Cubillo i Codorniz a Madrid per bus és d'aproximadament 3 hr 13 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Santa María Del Cubillo per arribar a Codorniz a Madrid?

    Agafa la VAC-223 bus des de la Ruta 1: Madrid parada a prop de Santa María Del Cubillo a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Santa María Del Cubillo i Codorniz a Madrid?

    Baixa del bus a la Estacion Sur De Autobuses parada, que és la més propera a Codorniz a Madrid