Salta al contingut principal

Com arribar de Tolocirio a Collado Villalba per bus?

De Tolocirio a Collado Villalba per bus

Per arribar des de Tolocirio a Collado Villalba a Madrid, agafa la VAC-160 bus des de Ctra. N-601 - Cruce Tolocirio estació a Ctra. N-601 - Olmedo estació. A continuació, agafa la ALSA bus des de Ctra. N-601 - Olmedo estació a Av. Juan Carlos I - Zoco estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 52 min L’horari de bus des de Tolocirio pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Collado Villalba a l’app Moovit.

112min
Camina fins a bus estació
Bus - VAC-160VAC-160
Bus - ALSAALSA
Caminar fins a Collado Villalba
Surt de Ctra. N-601 - Cruce Tolocirio

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Ctra. N-601 - Cruce Tolocirio
    380 m • 5 min
  • 2
    Bus - VAC-160VAC-160
    Espera a bus
    VAC-160
    Madrid - Valladolid
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ctra. N-601 - Olmedo
    11 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Ctra. N-601 - Olmedo
    40 m • 1 min
  • 5
    Bus - ALSAALSA
    Espera a bus
    ALSA
    Gijón - Madrid - Denia
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av. Juan Carlos I - Zoco
    ID 8_19433
    70 min
  • 7
    Caminar fins a Collado Villalba
    Caminar fins a
    Collado Villalba
    60 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Tolocirio a Collado Villalba

La distància entre Tolocirio, Madrid i Collado Villalba, Madrid és aproximadament de 127.52 km, que normalment es pot recórrer en 112 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Tolocirio a Collado Villalba abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Tolocirio a Collado Villalba

Per consultar l’horari de bus de Tolocirio a Collado Villalba amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Tolocirio) i la destinació (Collado Villalba), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Tolocirio a Collado Villalba?

    La manera més ràpida triga 112 minuts, utilitzant Bus línia VAC-160, Bus línia ALSA.

  • Hi ha un bus directe entre Tolocirio i Collado Villalba a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 52 min.

  • Quina línia de bus va des de Tolocirio a Collado Villalba a Madrid?

    La línia VAC-160 bus va des de l'estació de Ctra. N-601 - Cruce Tolocirio a prop de Tolocirio a l'estació de Madrid - Valladolid. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Madrid - Valladolid a prop de Collado Villalba a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Tolocirio a Collado Villalba a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Tolocirio i Collado Villalba a Madrid per bus és d'aproximadament 1 hr 52 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Tolocirio per arribar a Collado Villalba a Madrid?

    Agafa la VAC-160 bus des de la Ctra. N-601 - Cruce Tolocirio parada a prop de Tolocirio a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Tolocirio i Collado Villalba a Madrid?

    Baixa del bus a la Madrid - Valladolid parada, que és la més propera a Collado Villalba a Madrid