Salta al contingut principal

Com arribar de Robledo De Chavela a Comarca Sur per bus?

Horari de bus de Robledo De Chavela a Comarca Sur

El bus 645 de Robledo De Chavela a Comarca Sur circula de 8:42 a 22:42, amb sortides cada 30 min-2 hr. El trajecte dura uns 3 hr 50 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Robledo De Chavela a Comarca Sur per bus

Per arribar des de Robledo De Chavela a Comarca Sur a Madrid, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 645 bus des de Av. Juan Carlos I - Olivar estació a Est. De Autobuses De Cebreros estació A continuació, hauràs de canviar a 551 bus i, finalment, a agafa la 528 bus des de P.º Extremadura - Cuatro Vientos estació a Av. Castilla - Parque San Sebastián estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 50 min The ride fare is 6,00 €. L’horari de bus des de Robledo De Chavela pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Comarca Sur a l’app Moovit.

230min6,00 €
Camina fins a bus estació
Bus - 645645
Bus - 551551
Bus - 528528
Surt de Av. Juan Carlos I - Olivar

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Av. Juan Carlos I - Olivar
    ID 8_10140
    180 m • 3 min
  • 2
    Bus - 645645
    Espera a bus
    645
    Est. De Autobuses De Cebreros
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Est. De Autobuses De Cebreros
    ID 8_18912
    31 min
  • 4
    Bus - 551551
    Espera a bus
    551
    P.º Extremadura - Cuatro Vientos
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    P.º Extremadura - Cuatro Vientos
    ID 8_08464
    82 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    P.º Extremadura - Cuatro Vientos
    ID 8_50051
    540 m • 7 min
  • 7
    Bus - 528528
    Espera a bus
    528
    San Roque - Galileo
  • 8
    Desplaça't a bus estació Av. Castilla - Parque San Sebastián
    Desplaça't a bus estació
    Av. Castilla - Parque San Sebastián
    ID 8_08958
    29 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Robledo De Chavela a Comarca Sur

La distància entre Robledo De Chavela, Madrid i Comarca Sur, Madrid és aproximadament de 136.32 km, que normalment es pot recórrer en 230 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Robledo De Chavela a Comarca Sur abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Robledo De Chavela a Comarca Sur

Per consultar l’horari de bus de Robledo De Chavela a Comarca Sur amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Robledo De Chavela) i la destinació (Comarca Sur), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Robledo De Chavela a Comarca Sur?

    La manera més ràpida triga 230 minuts, utilitzant Bus línia 645, Bus línia 551, Bus línia 528.

  • Hi ha un bus directe entre Robledo De Chavela i Comarca Sur a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 3 hr 50 min.

  • Quina línia de bus va des de Robledo De Chavela a Comarca Sur a Madrid?

    La línia 645 bus va des de l'estació de Av. Juan Carlos I - Olivar a prop de Robledo De Chavela a l'estació de Est. De Autobuses De Cebreros. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Est. De Autobuses De Cebreros a prop de Comarca Sur a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Robledo De Chavela a Comarca Sur a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Robledo De Chavela i Comarca Sur a Madrid per bus és d'aproximadament 3 hr 50 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Robledo De Chavela per arribar a Comarca Sur a Madrid?

    Agafa la 645 bus des de la Av. Juan Carlos I - Olivar parada a prop de Robledo De Chavela a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Robledo De Chavela i Comarca Sur a Madrid?

    Baixa del bus a la Est. De Autobuses De Cebreros parada, que és la més propera a Comarca Sur a Madrid

  • How much is the bus fare from Robledo De Chavela to Comarca Sur?

    The ride from Robledo De Chavela to Comarca Sur costs 6,00 €.