Com arribar de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra per bus?
De Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra per bus
Per arribar des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra a Madrid, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 691 bus des de Ctra. M-601 - Club Alpino Español estació a Intercambiador De Moncloa estació A continuació, hauràs de canviar a VAC-046 bus i, finalment, a agafa la VAC-231 bus des de Estacion Sur De Autobuses estació a Estación De Autobuses, Consuegra estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 5 hr 9 min L’horari de bus des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Consuegra a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. M-601 - Club Alpino EspañolID 8_18207430 m • 6 min
- 2Espera a bus691Intercambiador De Moncloa (Islas 2 Y 3)
- 3Desplaça't a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_1748072 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_0600210 m • 1 min
- 5Espera a busVAC-046Ferrol - Madrid
- 6Desplaça't a bus estacióEstacion Sur De AutobusesID 8_0616515 min
- 7Espera a busVAC-231Malagón
- 8Desplaça't a bus estacióEstación De Autobuses, Consuegra140 min
Indicacions de transport públic des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra
Horari de Bus de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra
Rutes relacionades
- Boceguillas a Consuegra
- Castillejo De Mesleón a Consuegra
- Aranda De Duero a Consuegra
- Ayllón a Consuegra
- Fresno De Cantespino a Consuegra
- Fresno De La Fuente a Consuegra
- Milagros a Consuegra
- Pardilla a Consuegra
- Pradales a Consuegra
- Riaza a Consuegra
- Fuentespina a Consuegra
- Honrubia De La Cuesta a Consuegra
- El Escorial a Consuegra
- Humanes De Madrid a Consuegra
- Alpedrete a Consuegra
- Collado Mediano a Consuegra
- Galapagar a Consuegra
- Los Molinos a Consuegra
- Cercedilla a Consuegra
- Collado Villalba a Consuegra
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra?
La manera més ràpida triga 309 minuts, utilitzant Bus línia 691, Bus línia VAC-046, Bus línia VAC-231.
Hi ha un bus directe entre Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada i Consuegra a Madrid?
No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 5 hr 9 min.
Quina línia de bus va des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra a Madrid?
La línia 691 bus va des de l'estació de Ctra. M-601 - Club Alpino Español a prop de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a l'estació de Intercambiador De Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Intercambiador De Moncloa a prop de Consuegra a Madrid
Quant de temps es triga a viatjar des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Consuegra a Madrid amb bus?
El temps total de viatge entre Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada i Consuegra a Madrid per bus és d'aproximadament 5 hr 9 min.
On puc pujar al bus a prop de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada per arribar a Consuegra a Madrid?
Agafa la 691 bus des de la Ctra. M-601 - Club Alpino Español parada a prop de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Madrid.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada i Consuegra a Madrid?
Baixa del bus a la Intercambiador De Moncloa parada, que és la més propera a Consuegra a Madrid
Rutes populars
- Moncloa a Navalagamella
- Delicias a Aeropuerto - Barajas T1
- Villaverde Bajo a Parla
- Méndez Álvaro a Arganda Del Rey
- Atocha a San Martín De Valdeiglesias
- Cercedilla a Rascafría
- Getafe Central a Hospital Universitario Ramón Y Cajal.
- Villaverde Bajo Cruce a Parque Warner Madrid
- Intercambiador De Avenida De América a Rivas-Vaciamadrid
- Méndez Álvaro Repsol a Palacio de la Moncloa
- Collado Villalba a Aeropuerto T4
- Móstoles a El Escorial
- Tres Cantos a Madrid
- Ciudad Lineal a Madrid
- Móstoles a Hospital Universitario Quirón
- Aravaca a Madrid Airport Barajas - Terminal 4
- Parla a Leganés
- San Sebastián De Los Reyes a San Agustín Del Guadalix
- Chamartín a Moncloa Aravaca
- Torrejón de Ardoz a Madrid Atocha Station