Com arribar de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo per bus?
De Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo per bus
Per arribar des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo a Vigo, agafa la 5A bus des de Torrecedeira, 50 estació a Florida - A Miñoca (Vigo) estació. A continuació, agafa la 2A bus des de Florida - A Miñoca (Vigo) estació a Coruxo (Vigo) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 33 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióTorrecedeira, 50ID 14225470 m • 6 min
- 2Espera a bus5ANavia por Torrecedeira
- 3Desplaça't a bus estacióFlorida - A Miñoca (Vigo)ID 52906 min
- 4Camina fins a bus estacióFlorida - A Miñoca (Vigo)ID 529010 m • 1 min
- 5Espera a bus2ABaiona por Nigrán
- 6Desplaça't a bus estacióCoruxo (Vigo)ID 36057-1311 min
- 7Caminar fins aCoruxoCamino da Calzada630 m • 9 min
Ruta alternativa de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo per bus a través de C1 and 2A
Per arribar des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo a Vigo, agafa la C1 bus des de Gaiteiro Ricardo Portela, Fronte Pavillón estació a Praza de América, 1 estació. A continuació, agafa la 2A bus des de Florida, 8 (Vigo) estació a Coruxo (Vigo) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 7 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióGaiteiro Ricardo Portela, Fronte PavillónID 14173520 m • 7 min
- 2Espera a busC1Circular Centro
- 3Desplaça't a bus estacióPraza de América, 1ID 693023 min
- 4Camina fins a bus estacióFlorida, 8 (Vigo)ID 5380170 m • 3 min
- 5Espera a bus2ABaiona por Nigrán
- 6Desplaça't a bus estacióCoruxo (Vigo)ID 36057-1314 min
- 7Caminar fins aCoruxoCamino da Calzada630 m • 9 min
Indicacions de transport públic des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo
Estacions de transport públic properes a Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho
Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho es troba a Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho, Vigo i l'estació de transport públic més propera és Pi I Margall, 51.
Estacions de Tren properes a Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho:
- Vigo Urzáiz
- Vigo Guixar
Estacions de Bus properes a Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho:
- Pi I Margall, 51
- Beiramar, Peiraos
- Pi I Margall, 95
Estacions de Ferri properes a Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho:
- Moaña (Estación Marítima)
- Vigo - Estación Marítima
Estacions de transport públic properes a Coruxo, Vigo
Coruxo es troba a Camino da Calzada, Vigo i l'estació de transport públic més propera és Rúa de Manuel Lago Lago 20.
Estacions de Bus properes a Coruxo:
- Rúa de Manuel Lago Lago 20
- Rúa de Manuel Lago Lago 1
- Coruxo (Vigo)
Rutes relacionades
- Estación de Autobuses Intermodal (Ourense) a Coruxo
- A Pasaxe, Santa Xema a Coruxo
- Estación de Ferrocarril de Guixar a Coruxo
- García Barbón, 7 a Coruxo
- Travesía de Vigo, 37 a Coruxo
- Gregorio Espino, 57 a Coruxo
- Praza de Eugenio Fadrique, 9 a Coruxo
- Castrelos, 16 a Coruxo
- Florida, 8 (Vigo) a Coruxo
- Florida - A Miñoca (Vigo) a Coruxo
- Cánovas Del Castillo - Estación Marítima a Coruxo
- Cánovas Del Castillo, 18 a Coruxo
- Abente Y Lago a Coruxo
- Florida - O Caramuxo (Vigo) a Coruxo
- Canido (Vigo) a Coruxo
- A Coruña a Coruxo
- Lugo - Estación de Autobuses a Coruxo
- Cánovas Del Castillo, 28 a Coruxo
- Reconquista, 2 a Coruxo
- Policarpo Sanz, 26 a Coruxo
Ruta alternativa de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo per bus a través de C1 and 2A
Per arribar des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo a Vigo, agafa la C1 bus des de Gaiteiro Ricardo Portela, Fronte Pavillón estació a Praza de América, 1 estació. A continuació, agafa la 2A bus des de Florida, 8 (Vigo) estació a Coruxo (Vigo) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 7 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióGaiteiro Ricardo Portela, Fronte PavillónID 14173520 m • 7 min
- 2Espera a busC1Circular Centro
- 3Desplaça't a bus estacióPraza de América, 1ID 693023 min
- 4Camina fins a bus estacióFlorida, 8 (Vigo)ID 5380170 m • 3 min
- 5Espera a bus2ABaiona por Nigrán
- 6Desplaça't a bus estacióCoruxo (Vigo)ID 36057-1314 min
- 7Caminar fins aCoruxoCamino da Calzada630 m • 9 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo?
La manera més ràpida triga 33 minuts, utilitzant Bus línia 5A, Bus línia 2A.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo?
La ruta alternativa triga 67 minuts, utilitzant Bus línia C1, Bus línia 2A.
Hi ha un bus directe entre Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho i Coruxo a Vigo?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 33 min.
Quina línia de bus va des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo a Vigo?
La línia 5A bus va des de l'estació de Torrecedeira, 50 a prop de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a l'estació de Navia por Torrecedeira. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Navia por Torrecedeira a prop de Coruxo a Vigo
Quant de temps es triga a viatjar des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo a Vigo amb bus?
El temps total de viatge entre Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho i Coruxo a Vigo per bus és d'aproximadament 33 min.
On puc pujar al bus a prop de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho per arribar a Coruxo a Vigo?
Agafa la 5A bus des de la Torrecedeira, 50 parada a prop de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Vigo.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho i Coruxo a Vigo?
Baixa del bus a la Navia por Torrecedeira parada, que és la més propera a Coruxo a Vigo
Quan és l'últim bus des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo a Vigo?
El darrer bus des de Avda. Beiramar (Fronte Auditorio) // A Ribeira de Picacho a Coruxo a Vigo és la línia Buenos Aires - Samil (Circular). Surt de la Torrecedeira, 50 parada a les 3:21.
Rutes populars
- Pontevedra a Oia
- Portas a Santiago
- Celanova a Santiago
- Porto do Son a Santiago
- Sanxenxo a Redondela
- Vilanova de Arousa a O Grove
- Viana do Bolo a A Pobra de Trives
- Panxón - Pistas de Tenis (Nigrán) a Universidade de Vigo
- A Baña a Santiago
- Vilagarcía de Arousa a Marín
- Santiago a Rois
- Redondela a Cerdedo
- O Porriño a Tui
- Cangas - Estación Marítima a Nigrán
- O Grove a Catoira
- O Porriño a Sanxenxo
- Ribadavia a A Cañiza
- Oleiros a Carral
- Poio a Sanxenxo
- Marín a Bueu